Gå til innhold

Den perfekte mus.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette må være den perfekte mus.
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den musen jeg kan jakte på til jeg dør, er den perfekte mus.

Skrevet

Jeg mååå bare spørre dere; er det noen av dere som har en sånn mus??? Det er jo helt perfekt jo. Korte kjønnslepper, ikke skrukkete og helt hudfarget. Er det realistisk eller er den redigert tror dere? Huff, jeg lurer bare for jeg har vær en smule selvkritisk på det området i det siste :sjenert:

Beklager avsporing hvis det var avsporing...

Skrevet

Jeg mååå bare spørre dere; er det noen av dere som har en sånn mus??? Det er jo helt perfekt jo. Korte kjønnslepper, ikke skrukkete og helt hudfarget. Er det realistisk eller er den redigert tror dere? Huff, jeg lurer bare for jeg har vær en smule selvkritisk på det området i det siste :sjenert:

Beklager avsporing hvis det var avsporing...

Min er veldig, veldig lik. Men med enda litt kortere indre labia. Rosa og hudfarget, ingen skrukker. Men mus kommer i alle variasjoner, så jeg tviler sterkt på at din mus er unromal. :) Selv om den ikke ser ut som den på bildet :)

Skrevet

Poenget mitt var vel - hvorfor i helvete kaller man det kvinnelige kjønnsorganet for MUS??? :spy:

Aldri i verden om jeg kaller kjønnsorganet mitt det samme som navnet på et skadedyr. Heller fitta.

TS

Skrevet

Poenget mitt var vel - hvorfor i helvete kaller man det kvinnelige kjønnsorganet for MUS??? :spy:

Aldri i verden om jeg kaller kjønnsorganet mitt det samme som navnet på et skadedyr. Heller fitta.

TS

Men jeg har jo kukost til musa din!

Skrevet

TS

Søtt med dyrenavn på kjønnsorganer vel?

Skrevet

TS

Hehe! Jeg har tenkt på det samme selv. Men det er på en måte det mest uskyldige navnet på kjønnsorganet til nå. Man har jo ikke lyst til å snakke om penis og vagina hvis man skal snakke litt pent eller sexy. Men finnes det andre forslag? Kanskje berget? Dalen? Enga/sletta? Porten?

... Det blir så feil uansett hva man finner på. Men så lurer man jo på hvor feil "mus" var første gang noen begynte å kalle den det :eeeh: I hvert fall jeg...

Skrevet

...trodde den perfekte mus var en sjokolade mus....?

Skrevet

Skvatt skikkelig når jeg så det bildet.. Er livredd mus. Tenkte automatisk at dette var seksuelt -.-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...