Gå til innhold

Kremfarget = kremhvit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kremfarget det samme som kremhvit?

(mulig det er et dumt spørsmål men...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer sikkert an på hvem du spør. Krem har jo en slags hvitfarge. Jeg ville sikkert antatt at det var det samme.....

Skrevet

Kremfarget er vel kremhvit..... eller kremgult...?

(Er det noe forskjell egentlig.. :o )

Skrevet

Dere skjønner det at kjolen min er kremhvit, jeg tenkte jeg skulle bestille sko på lisenett, hvor den aktuelle fargen var kremfarget. Derfor lurte jeg på om det var samme farge.

Men da kan jeg kanskje anta det, og bestille derfra.

Skrevet

Det finnes mange nyanser. Jeg leter selv etter en kjole i ivory, syntes det var greit helt til jeg så at ivory ikke er den samme fargen samme hvilken kjole man kjøper. Ivory i et merke kan være kremgult i et annet, offwhite i et annet, kremhvitt i et, elfenbenshvit i et annet, så har du lys ivory og diamond white, bare krem og "soft white" er også en eg så et sted. Men sørg for å ha returrett da. Og jeg har sett at lisenett krever at originalemballasjen ikke er åpnet eller noke sånt. Dette trenger du ikke ta hensyn til, for du må jo åpne for å se at skoene er riktige. Jeg hadde problemer en gang jeg åpnet en pakke fra ellos og da ville de ikke ta imot for jeg hadde åpnet embalasjen men hos forbrukerombudet fikk jeg vite at det kunne de ikke kreve.

Sko er ikkje så dyrt da iallefall kan du se etter sko i butikken og huske merket.

Skrevet

Jeg fikk beskjed fra lisenett om at kjolen kun måtte være prøvd en gang ved en eventuell retur.

Skrevet

De har forandret på det (idag, faktisk), tenkte jeg skulle linke kjøpsvilkårsiden men det var forandret til sånn jeg sa. Så da er det vel greit da :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...