Gå til innhold

vic hand & nail lotion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som bruker Vaseline Intensive Care Hand & Nail lotion?

Kjøpte den i desperasjon over tørre hender, og merker faktisk at den hjelper. Tror imidlertidig ikke at neglene blir sterkere. :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg bruker den! Lukter kjempegodt.

Kjøpte den for ikke så lenge siden. Merker at hendene blir tørre når vinteren kommer. Men ikke nå lenger, nei! :blunke:

Skrevet

Den er deilig å ta på, men hjelper ingenting! Med en gang den har trukket innn i hendene (det går fort) er jeg straks like knusktørr igjen! Har man tørre hender som sprekker opp med skjellete hud hjelper ikke Hand and nail-lotion noenting!

Den grønne tuben som pleier å stå ved siden av Hand and nail-lotion i matbutikkener er bedre da.. (Den er litt fetere..) - men holder ikke for meg nå på vinteren...

Skrevet

Den hjelper ikke meg heller. Kjøpte en håndkrem på helsekosten en gang, har mista tuben og husker ikke hva den het. Men det var et svensk merke, og kremen er kjempegod. Skal kjøpe den igjen neste gang jeg er i byne (og husker det).

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg synes heller ikke den er noe tess. Trekker fort inn, men er like tørr etterpå. Biotherm Biomains er bedre da, synes jeg. Lukter bedre gjør den også. Av billige handkremer er den ultrafeite fra Neutrogena en vinner!

Gjest Zalomine
Skrevet

Men for oss som ikke vil ha noe ultrafett da? Som synes de FETE blir rett og slett for fete, som nemlgi ikke har sånne skjell-hender som trenger fett, men bare litt tørr hud som vil ha litt fuktighet?

Jeg har en håndkrem jeg har fått i gave, Juvena står det på den. Den er ikke kjempefet, men mer enn fet nok for meg. Men jeg kunne tenkt meg noe rimelig, ikke-ultrafett til å ha stående på kontoret, jeg blir litt tørr (ikke sånn skjellete fortsatt, men tørr) av kombinasjonen av det tørkepapiret på do, samt mye jobbing med papirer. Har vurdert VIC jeg. Dere anbefaler den ikke?

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg synes den lukter skarpt, jeg. Ville heller satset på en av Lancome sine, som er lettere.

Gjest Tristessa
Skrevet

Og når jeg tenker på det (svimete, jepp), så har Body shop gode håndkremer, den med E-vitamin eller den fra Nail'em serien er fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...