Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste tiden oppdaget at jeg har begynt å sove med en sint, sammensnurpet grimase i ansiktet. Jeg vet at jeg gjør det, moren min sover med samme grimase! Som om vi lider skikkelig i søvne, heh.

Problemet er at jeg om morgenen har en dyp, sint fure mellom øynene og jeg ser gammel og sur ut! Furen forsvinner etter en stund, men jeg tror den blir mer og mer permanent siden den får lov til å etablere seg i pannen hele natta hver natt.

Noen med samme erfaring? Jeg tenkte å prøve sånne rynkeplaster som man kan sove med - Frownies. Noen som har prøvd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

botox heter løsningen. 5 små stikk i pannen, og rynken er en saga blott for 4-5 mnd

Skrevet

botox heter løsningen. 5 små stikk i pannen, og rynken er en saga blott for 4-5 mnd

Ja, men det hadde vært supert om jeg kunne finne en løsning som ikke innebar å sprøyte nervegift i ansiktet. Jeg har jo ikke den sinnafuren egentlig, den er jo bare der om morgenen fordi jeg sover med sint grimase!

Jeg vil nok en eller annen gang forsøke botox, men hadde ikke tenkt det nå.

Skrevet

En kombinasjon av Frownies rynkeplaster og kremen Relaxaderm fra SkinDoctors har hjulpet meg, ser tydelig forskjell! Kicks har SkinDoctors, ellers får du kjøpt merket f.eks. hos FeelUhique. Frownies får du kjøpt hos Vita og i diverse nettbutikker, f.eks. norske Buyhelse.

Skrevet

En kombinasjon av Frownies rynkeplaster og kremen Relaxaderm fra SkinDoctors har hjulpet meg, ser tydelig forskjell! Kicks har SkinDoctors, ellers får du kjøpt merket f.eks. hos FeelUhique. Frownies får du kjøpt hos Vita og i diverse nettbutikker, f.eks. norske Buyhelse.

Så bra! Takk for tips!

Skulle ønske Relaxaderm ikke hadde så mye parabener i seg ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...