Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til håndkrem. Hendene er bare sååå tørre. Særlig nå fordi jeg er forkjøla og vasker hendene hyppig. Kjøpte Spenol, men det hjelper ikke så lenge før hendene er tørre igjen.

Søkte her på KG, og det var ei som var veldig fornøyd med håndkremen til Decleor. (Hand Care Cream, ser den koster 239 på strawberrynet for 250 ml). Er det flere som går god for denne?

Tar gjerne i mot andre (og gjerne billigere) tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nivea, Nivea og Nivea er ett billig, drøyt og godt alternativ. Du finner nok ingen krem som hooooolder på fuktigheten i maaaange timer om du er knusk tørr. Da er det Nivea, vente noen timer, og litt til Nivea....venter flere timer og på med en dæsj Nivea til.

*round an' round an' round*

:svimmel:

Skrevet

Vaseline Intensive Care: Hand & nail lotion :D

Skrevet

Hand and nail lotion holder ikke for meg - den bare "lukter godt" og er ikke fet. Jeg bruker Vitapan, ellers er den til Neutrogena grei nok.

Skrevet

Enig i at Hand & Nail-lotion ikke er bra. Vitapan brukte vi når jeg var lita, husker det var ganske god lukt. Tror jeg skal kjøpe den og prøve.

Takk for tips alle sammen!

Skrevet

Jeg syns Clarins Hand and Nail Treatment Cream er kjempegod.

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt enig med Morrison. Clarins er veldig god.

Fikk Christian Dior Dior Mains av mutter'n. Veldig fornøyd med den også, under 200,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...