AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #21 Skrevet 21. november 2011 Surpomp! Ja for det var jo du som hengte deg opp i en meningsløs bagatell og ikke jeg. Du får søke om å bli moderator her siden du liker å henge rundt og fortelle folk hvilken etikette det er for hva som kan postes her og hvordan det skal gjøres.
Gjest Spinell Skrevet 21. november 2011 #22 Skrevet 21. november 2011 Har dere tenkt å fortsette å krangle om hvem som er dum og hvem som ikke er det, eller skal vi dreie oppmerksomheten til hovedspørsmålet?
Djungelvrål Skrevet 21. november 2011 #23 Skrevet 21. november 2011 Elskede Poona Jeg kan se i mørket. Honningfellen Den som elsker noe annet
Agathe Skrevet 21. november 2011 #24 Skrevet 21. november 2011 Donna Leons bøker om inspektør Brunetti (fra Venezia) Ian Rankins bøker om inspektør Rebus (fra Edinburgh) Lee Childs bøker om Jack Reacher (fra rundt om i USA)
Ildra Skrevet 21. november 2011 #25 Skrevet 21. november 2011 Jeg elsker alt av Jeffrey Deaver. Rimelig lettlest, selv på engelsk. Har en egen "serie" (frittstående historier, samme hovedkarakterer), som bl.a "The Bone Collector"-filmen er direkte tatt fra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå