Gå til innhold

Noen flere som blir nysgjerrige på

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Vet ikke helt om innlegget er plassert riktig; ikke det at dette er et så viktig spørsmål :fnise:

Men er det bare jeg som blir nysgjerrig når jeg ser et innlegg har blitt redigert uten at det står under f. eks "Edit; skrivefeil" e.l.?

Ja, klokka er 1 og jeg har minimalt med ting å gjøre, så da ble jeg bare nysgjerrig på det her.

Tenker liksom at de skrev noe, tenkte plutselig "noe helt annet" og så endret på det.

Ja, dette er en meningsløs tråd egentlig, så bare se på den med humor :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tenker ret og slett at det er en liten skrivefeil, eller noe som ble feilformulert e.l.

Selv er det sjelden jeg skriver EDIT; skrivefeil når jeg har endra en skrivefeil, rett og slett for at jeg ikke helt ser poenget med det:)

Så blir nok ikke nysgjerrig når jeg ser et innlegg er redigert nei, tenker bare at det er en liten småfeil av noe slag.

Skrevet

Det kommer litt an på. Dersom jeg ser at det er et lengre tidsrom mellom da innlegget ble postet og da det ble redigert blir jeg nysjerrig. Særlig om debatten har utviklet seg heftig.

Men det som gjør meg mest nysjerrig er folk som sletter innleggene helt, skriver "slettet" eller ".". Da lurer jeg veldig på hva de egentlig hadde skrevet siden det valgte å slette innlegget.

• Liker 1
Gjest shirelle
Skrevet (endret)

.

Endret av shirelle
  • Liker 2
Skrevet

Jeg pleier kun å redigere når jeg vil legge til noe.

Et par ganger har jeg tatt bort alt fordi jeg i farten har svart i feil tråd.

Skrevet

Hvis jeg ser at jeg har kommafeil eller annen liten skrivefeil i mine innlegg, redigerer jeg dem. Jeg tror aldri jeg har skrevet grunnen under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...