Gå til innhold

App avhengig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke App's bruker du mest og hvilke kan du ikke tenke deg av med? Er du avhengig av appene dine?

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Ikke avhengig, for om jeg skulle f.eks miste dem så hadde jeg ikke brydd meg særlig, men det er en gid del apps jeg bruker hver dag som f.eks

4-5 spill

Handleliste

Facebook

Ca 6-7 fotoapps

Instagram

Radio apps

Skrevet

Ikke avhengig, men det er en god del som jeg synes er kjekke å ha - og de kjekkeste håper jeg aldri jeg får bruk for.

Det gjelder f.eks. NAF, luftambulansens og redningsselskapets apper. Men skulle jeg få bruk for dem så kommer jeg til å være veldig glad for at de er der.

Apper som jeg bruker ofte (om enn ikke hver dag) er f.eks.: yr, Facebook, flytider og aksjer. Appen fra sparebank1 er også kjekk når jeg i en fart vil sjekke hvor mye som står igjen på brukskonto. Matprat appen er grei når jeg er tom for ideer til middag, og cyclemeter er genialt når jeg går tur.

Skrevet

Ca 6-7 fotoapps

fortell mer :) hvilke, hvorfor, hvordan??

Skrevet

Disse bruker jeg mest:

Trafikanten

Spotify

Facebook

Yr.no

Løkka i lomma

Camera+

TuneIn Radio

Dropbox

Vil ikke si jeg er avhengig, men mange av dem er utrolig kjekke.

De jeg har mest bruk for er Trafikanten og Spotify. Utrolig kjekt å ha musikk når man er på farten, og kunne sjekke når trikken, bussen eller t-banen går og om den er i rute.

Gjest Consensio
Skrevet

fortell mer :) hvilke, hvorfor, hvordan??

Var litt fler enn jeg trodde... Har enda fler, men disse bruker jeg jevnlig, noen av dem hver dag:

Dynamic Light

Snapseed

Phonto

PicFrame

Tiny Planets

DashOfColor

Burst Mode

Magic Hour

Yummy! Cam

Fisheye

PhotoFriend

Hvorfor? Fordi jeg liker å redigere, liker å få bedre bilder da det ikke blir superbra bilder bare ved å bruke iPhonen alene (ikke når man er vant til å ellers bruke proffkamera), men ved hjelp av diverse apps så kan man få ganske bra bilder

Skrevet

Enesten jeg bruker er advanced task killer free. Helt avhengig. Den lukker alle programmene som kjøres så jeg sparer batteri. Kan også huke av de jeg ikke vil lukke..

F. eks når jeg er inne på meldinger eller instillinger og går ut fra de så er de ikke lukket. Men dette gjør task killer. :)

Skrevet
advanced task killer free

denne finnes vel ikke i iTunes store overhode :) siden det å la apps kjøre i bakgrunnen påstås å være uten innvirkning på tlf...

Skrevet

Yr

Hipstamatic

VG

Dagbladet

Aftenposten

Facebook

Instagram

Fruit ninja

Angry bird

Trafikanten

Wordfeud

Er vel de jeg har nå.

Skrevet

denne finnes vel ikke i iTunes store overhode :) siden det å la apps kjøre i bakgrunnen påstås å være uten innvirkning på tlf...

Nope, den gjør ikke det. Jeg sjekket, for det hadde vært en praktisk app å ha.

Skrevet

Åja, har androidtelefon jeg ;p Googleapps.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...