AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Hvor mye koster portoen hvis man kjøper julepynt, klær og diverse der? Ser det står ca 50 kr i katalogen, men det er vel dyrere jo mer man kjøper...?
cha Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Hvor mye koster portoen hvis man kjøper julepynt, klær og diverse der? Ser det står ca 50 kr i katalogen, men det er vel dyrere jo mer man kjøper...? Nei. Tror frakta er 49 kr, og da handler du så mye du bare orker (og har lyst på selvsagt )
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Men selv om SparKjøps frakt er billig, koster det litt om det ikke er plass til pakka i postkassen...
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Men selv om SparKjøps frakt er billig, koster det litt om det ikke er plass til pakka i postkassen... Det koster da ikke noe ekstra selv om pakken må hentes på postkontor/butikk... Betaler 49 i frakt uansett hvor mye jeg kjøper hvis jeg betaler med kort. Bestiller jeg i oppkrav koster det sånn ca. dobbelt så mye.
monkey Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 hei klær fra sparkjøp er ikke noe å samle på,tro meg. stoffet blir vasse eller harde etter par vask,ulikt andre klær jeg kjøper i senteret.
Redbull Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Men selv om SparKjøps frakt er billig, koster det litt om det ikke er plass til pakka i postkassen... Pakker blir aldri levert i postkassen. Brevsendinger der i mot, blir det. Hilsen postdame
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Pakker blir aldri levert i postkassen. Brevsendinger der i mot, blir det. Hilsen postdame Det har du rett i, men brevsendinger kan jo av og til komme i 'pakkeform' (små esker). Er det ikke plass til brevsendingen (esken/tykk konvolutt) i postkassen, må man uansett ikke betale noe ekstra for å hente brevsendingen på postkontoret. Det må man ihvertfall ikke her jeg bor
Pauline Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 hei klær fra sparkjøp er ikke noe å samle på,tro meg. stoffet blir vasse eller harde etter par vask,ulikt andre klær jeg kjøper i senteret. Jeg er både enig og uenig. Mye av det de selger er typisk billig skrot, men du får mye bra undertøy i kjente merker og mye bra kostmetik, også i kjente merker. Håndklær og sengetøy kan man og trygt kjøpe der. 3
Perelandra Skrevet 20. november 2011 #9 Skrevet 20. november 2011 hei klær fra sparkjøp er ikke noe å samle på,tro meg. stoffet blir vasse eller harde etter par vask,ulikt andre klær jeg kjøper i senteret. Jeg er enig i at det er del dårlige varer hos Sparkjøp, men det gjelder ikke alt. De har veldig bra utvalg i ullundertøy og andre typer trøyer og longs. Sparkjøp var god å ha i den sterke kulda sist vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå