AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Gir dere ut navnet deres slik at vedkommende kan se på profilen deres?
Pialill Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Tenker du å gi fullt navn sånn at de kan se deg på face? Om du har truffet de via nettdating regner jeg med at de har sett profilen din på machinggreiene eller? Jeg har gitt tilgang på face før, men først etter masse prat
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Tenker du å gi fullt navn sånn at de kan se deg på face? Om du har truffet de via nettdating regner jeg med at de har sett profilen din på machinggreiene eller? Jeg har gitt tilgang på face før, men først etter masse prat ja, mente på face:)
Pene sko... Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Generelt vil jeg ikke at folk skal klare å finne ut altfor lett hvem jeg er. Et tips: Ikke bruk brukernavn som du har knyttet til ditt personalia på nettet. Brukernavn kan søkes opp på pipl.com Ikke bruk de samme bildene som du legger ut på facebook. Tineye.com kan finne frem til din facebook. Denne fellen er det mange som går i! Har man først funnet ditt navn kan man søke på skattelister, iam.no, 1881.no, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå