Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 19. november 2011 #1 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg skal sende julekort i posten, men er usikker på hvor jeg vil bestille fra. Ønsker ikke å bruke Vistaprint. Har noen av dere erfaringer å komme med? Det finnes muligens en tråd om dette fra før av, men jeg klarte ikke å finne det når jeg så etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marita Skrevet 19. november 2011 #2 Del Skrevet 19. november 2011 nfoto.no og fotoknudsen.no f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camya Skrevet 19. november 2011 #3 Del Skrevet 19. november 2011 Har brukt Vistaprint og Optimalprint til visittkort og sånt, men julekortene skal jeg akkurat til å bestille fra Nfoto - mest på grunn av at de kjører stor weekendkampanje nå på julekort (10 gratis, 30-50% rabatt) http://www.nfoto.no/julekort/ Har god erfaring med leveringstid derfra også, selv om jeg ikke har bestilt den type produkt fra dem før. Sist gang jeg bestilte fikk jeg bestillingen i posten 2(!) dager etterpå. Ellers har du jo Fotoknudsen, Elitefoto, Japanphoto og de andre da, men de har jeg ingen personlig erfaring med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. november 2011 #4 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) . Endret 20. november 2011 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå