must Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Har falt pladask for en kjole fra venus bridals, men det er et par endringer jeg ønsker på den: Snøring i ryggen og annen farge på beltet. Så kom jeg plutselig over DHgates. Der er det er firma i Kina som syr kopier av denne kjolen til ekstremt snill pris og slik jeg tolker det også kan gjøre de tilpasningene jeg ønsker meg. Hva tror dere? Har dere noen erfaringer? Her er forresten kjolen jeg lurer på: Min lenke
Amens Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Vel, i følge ratingen til produsenten, så har 100% av deres 77 kunder vert fonøyd... Jeg har bestemt meg for å kjøpe en kjole via DHGate.com og om det viser seg å ikke fungere, så har jeg ikke tapt frktelig mye penger. Nå kjenner jeg en skredder som kan rette litt på den for meg og det er eneste grunn til at jeg tar sjangsen. Jeg har bestilt andre plagg fra samme type selskaper også lenge man er nøye med målene, er de nøye med sømmene. Bare ikke forvent at den skal overleve til neste generasjon;) Meget pen kjole forøvrig.
must Skrevet 20. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2011 Vel, i følge ratingen til produsenten, så har 100% av deres 77 kunder vert fonøyd... Jeg har bestemt meg for å kjøpe en kjole via DHGate.com og om det viser seg å ikke fungere, så har jeg ikke tapt frktelig mye penger. Nå kjenner jeg en skredder som kan rette litt på den for meg og det er eneste grunn til at jeg tar sjangsen. Jeg har bestilt andre plagg fra samme type selskaper også lenge man er nøye med målene, er de nøye med sømmene. Bare ikke forvent at den skal overleve til neste generasjon;) Meget pen kjole forøvrig. Tusen takk for svar! Skal på brudekjoleekspedisjon til Gjøvik om under to uker, finner jeg ikke drømmekjolen der tar nok jeg også sjansen på å bestille fra DHgate, for som du sier: Det er ikke fryyyktelig mye penger man kan tape på det om kjolen rett og slett ikke skulle fungere Og skulle jeg fått drømmekjolen for under 1500kr så har jeg jo gjort en veldig god deal!
Amens Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Tusen takk for svar! Skal på brudekjoleekspedisjon til Gjøvik om under to uker, finner jeg ikke drømmekjolen der tar nok jeg også sjansen på å bestille fra DHgate, for som du sier: Det er ikke fryyyktelig mye penger man kan tape på det om kjolen rett og slett ikke skulle fungere Og skulle jeg fått drømmekjolen for under 1500kr så har jeg jo gjort en veldig god deal! Akkurat^_^ Men som sagt, hver nøye med målene. Stå foran ett speil med minimalt med undertøy og få gjerne hjelp av en venn slik at det blir rette mål rundt hoftene og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå