lizzy90 Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Gidder ikke lete her inne Bruker 75c i bh cup på hm. og 32/xs/s i truser. Hvilken størrelse passer jeg da i bikini tror dere??
challenger Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 M(kansje S hvis du liker de heller litt små en store) i overdel og XS i underdel tipper jeg:)
Mynona Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 (endret) Det kommer veldig an på bikinien (fasongen). Jeg har bestilt derfra flere ganger, og noen ganger bruker jeg S i overdel anddre ganger M. Du har større pupper enn meg, så jeg ville ikke bestilt S hvis jeg var deg. Underdel varierer fra xs til M. Endret 19. november 2011 av Mynona-83
lizzy90 Skrevet 19. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2011 Det kommer veldig an på bikinien (fasongen). Jeg har bestilt derfra flere ganger, og noen ganger bruker jeg S i overdel anddre ganger M. Du har større pupper enn meg, så jeg ville ikke bestilt S hvis jeg var deg. Underdel varierer fra xs til M. Er dem generelt små i størrelsen ? får sikkert ikke til å se linken, prøver ;p http://www.victoriassecret.com/ss/Satellite?ProductID=1265645965721&c=Page&cid=1319078561710&pagename=vsdWrapper
lizzy90 Skrevet 19. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2011 Liker dem heller trange eller at dem sitter bra ja:-) men ikke slik at dem nesten detter ut ^^
challenger Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Den du linket til der ville jeg hatt S i overdel til deg. Kjøpte meg en med samme type bare med annet mønster i fjor, bestilte i S(da jeg vanligvis har det i overdelene), men den der kunne jeg godt hatt i XS. For den var så dekkende i utgangspunket.
lizzy90 Skrevet 19. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2011 Den du linket til der ville jeg hatt S i overdel til deg. Kjøpte meg en med samme type bare med annet mønster i fjor, bestilte i S(da jeg vanligvis har det i overdelene), men den der kunne jeg godt hatt i XS. For den var så dekkende i utgangspunket. Okei, takk ! :D satser på at den passer:-) har aldri bestilt der før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå