AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Jeg skal flytte til et forholdsvis godt møblert sted, og skal derfor bare ha med tre svartsekker fulle av klær osv, et stuebord, et par kommoder, en bokhylle, et par malerier og et par speil når jeg flytter. Håper det utgjør prisforskjell i forhold til om jeg hadde salong, spisebord, seng, hvitevarer osv å flytte på også. Men hvor mye må jeg regne med å betale for å få flyttelasset fra Bodø til Trondheim? Jeg kan ikke kjøre selv, så er avhengig av å få med sjåfør fra flyttebyrået. Noen som aner?
*Mocca* Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Høre med noen du kjenner? Du kan ikke kjøre, men er det pga ikke lapp, bil. For har du lappen så kan du jo evt. leie bil og kjøre selv. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Da vi flytta sist hadde vi nedpakking og kjøring. det kostet 60 000 tror jeg det var. De gjorde en veldig god jobb. Dette var en enebolig på ca 120 kvadratmeter. De beregner pris ut ifra volum og hvor langt de må kjøre. I vårt tilfelle var det trondheim - tønsberg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Flyttebyrå for de få tingene der er helt sykt! Er det ingen du kjenner som har lappen og så kan du heller leie en bil?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Send det med hurtigruta? Hvis du har mulighet til å levere og hente da..
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Det går vel også an å sende det med toget? Er det ikke noe som heter NSB reisegods lenger, tro... Vet at noen flyttebyråer sender med togtransport, men tror også du kan ordne dette selv, hvis du pakker tingene godt (el leier liten container?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå