AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Vurderer å kjøpe sminke på beautybay.com siden det er ganske billig der, men er litt skeptisk til utenlandske nettbutikker. Noen som har handlet der før? I så fall, hvilke erfaringer har dere med den butikken?
Gjest Daenerys Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Ja, den er helt trygg, har handlet der flere ganger.
Thunderbat Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Jeg har også brukt den nettbutikken mange ganger. Aldri hatt noen problemer
mari4ever Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Den er helt trygg. godt du nevnte det for meg. kom på jeg må kjøpte en dag krem derifra! takk:)
Gjest helenehøi Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Jeg handler alltid sminke på www.strawberrynet.com , veldig billig og alltid gratis frakt. Aldri hatt noen problemer der.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Vet det er mange som har begynt å styre unna strawberrynet grunnet masse tull med tilbakebetaling av toll/moms der i det siste. Samtidig har de begynt å snakke om at de skal begynne med forhåndbetalt moms, noe som vil medføre en prisøkning. Og det virker ikke som de kan ta forhåndsbetalt moms slik at vi uansett må betale moms/toll ved import til Norge. Og de svarer ikke på mail. Så jeg har selv sluttet å handle der:) Men Beautybay skal være en grei side:)
Gjest helenehøi Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Vet det er mange som har begynt å styre unna strawberrynet grunnet masse tull med tilbakebetaling av toll/moms der i det siste. Samtidig har de begynt å snakke om at de skal begynne med forhåndbetalt moms, noe som vil medføre en prisøkning. Og det virker ikke som de kan ta forhåndsbetalt moms slik at vi uansett må betale moms/toll ved import til Norge. Og de svarer ikke på mail. Så jeg har selv sluttet å handle der:) Men Beautybay skal være en grei side:) Det har ikke jeg fått med meg, så takk for tips! Jeg bestiller bare ting under 200kr så jeg ikke må betale toll/moms, og bestiller heller mange ganger men kjekt å vite likevel.
Gjest Bond Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Tråden ryddet for reklame Bond, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå