AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Jeg er naturlig blond, men har nå lyst å farge håret i en annen farge. Jeg farger øyenbrynene lysebrune til vanlig, men har aldri farget håret før. Jeg har hår til ca der brystene starter, vanlig midtskill. Hvilke farger passer til ei jente som er naturlig lys blond og veldig veldig blek? Noen tips på hva som faktisk blir fint? Hvis noen forresten vet om noen som gjør make over i Oslo og som er dyktig på hår så er det veldig fint om dere sier i fra!
cherioo21 Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 er jo ikke noe lett å si. kommer jo ann på person til person. jeg er naturlig mørk blond, men kler brunt best. prøv deg på en farge du har lyst på, og du tror du føler deg vel med.
Gjest D_flatmajor Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Jeg tror nok du kan kle en rekke ulike farger. Jeg ville dratt til en frisør, siden de (i teorien iallefall) skal kunne se hvilke farger du kler best. Dette går ikke bare på lys vs. mørk farge, men også f.eks på om du kler varme eller kalde farger best. Men til syvende og sist er det jo du som skal være fornøyd, ikke frisøren.
SmallTalk Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Hva som passer kommer jo helt an på om du kler varme eller kalde farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå