Fandenivoldsk Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Jeg har et glass mangochutney stående som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med :gjeiper: har funnet mange oppskrifter PÅ mangochutney, men.. noen som har noen gode oppskrifter der mangochutney er en ingrediens?
Gjest navnelapp Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Mangochutney er eit garnityr, eit tilbehør. Du kan servere det ved sidan av indisk mat, det er kjempegodt til tikka masala og liknande.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Denne er god med mangochutney til: http://www.independent.co.uk/life-style/food-and-drink/recipes/curried-potatoes-with-fried-eggs-6256117.html Anbefales også med posjert egg i stedet for stekt.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Jeg synes det er godt til koteletter o.l
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Fandenivoldsk skrev (På 19.11.2011 den 18.48): Jeg har et glass mangochutney stående som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med :gjeiper: har funnet mange oppskrifter PÅ mangochutney, men.. noen som har noen gode oppskrifter der mangochutney er en ingrediens? Kjempegodt som tilbehør til indisk mat, som dipp til pappadums o.l. Anonymkode: 7cc73...3df
Brunhilde Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Denne ser god ut, men den har jeg ikke prøvd. Denne, laks med rotgrønnsaker, har jeg prøvd og den er blitt en gjenganger. Jeg syns den er skikkelig god. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå