Gå til innhold

I dag er det den internasjonale mannsdagen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Personlig synes jeg at det er pliktig av dere å skjenke han/de dere har sex med en forbanna bra blowjob på denne dagen. Hva mener du?

-Domino

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Hver dag er mannedagen hos oss, jeg gir han mer enn gjerne det han vil ha! :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Mandag har vi ukentlig.

Skrevet

Enig!

Denne ene dagen i året må det være mulig å få litt ekstraservice. :fnise:

Skrevet

har akkurat sendt mannen min i ambulanse til sykehuset, så han var ikke helt klar for sex.

Skrevet

Personlig synes jeg ikke jeg er pliktig til å skjenke noen noe som helst. Men gjør det likevel.

• Liker 3
Gjest D_flatmajor
Skrevet

Da jeg ikke ser meg berettiga til å kreve noe som helst seksuelt av en mann på kvinnedagen, ser jeg meg heller ikke forplikta som kvinne til å bli satt seksuelle krav til på grunn av mannsdagen i dag. Prinsipielt sett, altså.

Forresten: Gratulere med mannsdagen.

• Liker 4
Gjest navnelapp
Skrevet

Hadde han vore her hadde han fått det han ville, men sidan vi er 60 mil frå kvarandre så får det halde med ein gratulasjon og eit kyss på msn. :rodmer:

Skrevet

Personlig synes jeg at det er pliktig av dere å skjenke han/de dere har sex med en forbanna bra blowjob på denne dagen. Hva mener du?

-Domino

Personlig syns jeg vi er pliktig til å stille opp på byen og sørge for at ALLE menn for en blow-job i kveld!! Hurraaa!! :gjeiper:

Skrevet (endret)

Det er da ikke i dag det vel?

Jeg trodde det var for en mnd siden eller noe jeg!

Synes seriøst ingen har plikt til å gi noen en blowjob. Det er noe man bør få velge selv om man er villig til.

edit: sjekket opp det og det er i dag ja :gjeiper:

Shit..vi som hadde biff og bj i forrige måned.. jaja brukte vel opp det for i år da. :sjenert:

Endret av Rararara
  • Liker 1
Skrevet

Ingenting, siden han enda ikke har kommet hjem fra guttetur i USA :P

Skrevet

Personlig mener jeg at jeg ikke er pliktig til å gjøre en dritt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...