AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg får alltid vondt i leddene dagen derpå (uansett hvor mye jeg har drukket - en øl eller ti). Mest går det utover korsrygg, men også resten av ryggen, albuer og knær. Kan også kjennes ut som jeg har vondt i beinet eller beinhinna inne i spesielt armene. Det går ikke over før dagen etter der igjen, tidligst! Noen flere som har det sånn, eller har hørt om noe sånt? Jeg synes det er så rart, og leter etter en forklaring på sammenhengen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 19. november 2011 #2 Del Skrevet 19. november 2011 Skjer meg også, kureres med Omega3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 19. november 2011 #3 Del Skrevet 19. november 2011 Slutte å drikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #4 Del Skrevet 19. november 2011 Hehe jeg har det også sånn. Noen ganger lurer jeg faktisk på om jeg har fått influensa. Men så går det over igjen. Kanskje jeg skal bli flinkere å hive innpå tran og se om det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #5 Del Skrevet 19. november 2011 Virkelig, kureres det med omega3? Jeg tar en kapsel hver dag, men tar du ekstra kapsler de dagene du har drukket eller hva? Ja, det er jo et alternativ å slutte å drikke, men kjedelig å ikke kunne drikke et glass vin til god mat f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 20. november 2011 #6 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg får også vondt, men bare hvis jeg drikker mye. Vet ikke om noen "kur". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 21. november 2011 #7 Del Skrevet 21. november 2011 Urinsyregikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå