Gå til innhold

Hva synes dere om disse jentenavnene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Carolina Desirée og Carolina Cecilia? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forferdelige.

• Liker 5
Skrevet

"overkill"

• Liker 5
Skrevet

For mye. Bare Carolina hadde vært fint :)

Skrevet

Carolina i seg selv er så langt at det er mer enn nok.

Jeg heter selv Gry Annette og sliter med å orke å bruke begge, og hadde ihvertfall ikke giddet det om jeg f.eks skulle skrive

"Marlene Annette Hansen Olufsen"

Hadde nok blitt bare Marlene Olufsen da, og hva er da vitsen med resten av navnet?

Skrevet

Carolina Desiree hørtes ut som en glamourmodell som har laget seg et "artistnavn":P

Carolina Cecilia ble bare litt mye egentlig, hadde holdt med en av de.

• Liker 2
Skrevet

Litt for mykje av det gode...

Kun Carolina eller kun Cecilia hadde vore greitt.

• Liker 1
Skrevet

De individuelle navnene synes jeg er helt greie, men satt sammen ble det alt for mye, og jeg får automatisk litt "bimbo"-assosiasjoner.

Gjest Vena Cava
Skrevet

Smør på flesk....

hvorfor skal så mange for tiden på død og liv ha dobbeltnavn?

Både Carolina og Cecilia er såpass lange at de er mer enn nok i seg selv.

Desireè høres bare ut som "artist-navn" til en transe..... vær nå grei med den stakkars ungen.

Skrevet

Vet jeg har sagt dette før i alle andre tråder hvor folk foreslår ufatterlig pompøse navn, men, HJÆLP! "Kom nå, Carolina Desirée, skal vi dra på lekeplassen" .. Nei, takke meg til, normale, norske navn.

Jeg hører forresten alltid "diaré", når jeg hører navnet "Desirée" :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Forferdelig sammen og ikke så fine alene heller.

Skrevet

Får meg til å tenke på en 14-åring som har blitt mor.

Too much.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du gjør om Cecilia til Cecilie så er det et kjempe fint navn som absolut kan vurderes :) Men de andre var grusomme..

Skrevet

Forferdelige, begge to. Cecilia og Carolina er for så vidt helt greie navn, hver for seg, men jeg foretrekker likevel e - endelsen. Desirèe? I likhet med en del andre her i tråden, får jeg sterke glamourmodellvibber av det.

Skrevet

Jeg liker alle navnene bortsett fra Desirée. Men jeg visste du kom til å få reaksjoner, her på kvinneguiden skal barna helst hete Gerd, Liv og Kari, og gud forby at de skal få to navn. To etternavn derimot, får de fleste i dag. Jeg foretrekker personlig to fornavn og ett etternavn. Smak og behag :)

Skrevet

Jeg liker alle navnene bortsett fra Desirée. Men jeg visste du kom til å få reaksjoner, her på kvinneguiden skal barna helst hete Gerd, Liv og Kari, og gud forby at de skal få to navn. To etternavn derimot, får de fleste i dag. Jeg foretrekker personlig to fornavn og ett etternavn. Smak og behag :)

jada, er greit med to fornavn, men det må da være måte på.

Det høres ut som ts ikke greier bestemme seg for hvilket navn hun skal velge så hun heller bruker to.

tenk på stavelsene. Carolina Desireè = 7 stavelser. Carolina Cecilia = 8 stavelser...DET er too much.

Fatter ikke hvorfor man på død og liv skal ha to fornavn alltid. Og hvorfor alle skal være så "spesielle", og gud forby at de skal høres norske og "kjedelige"/enkle ut.

Det som er, det er ikke spesielt, fordi alle andre velger det samme.

Er en grunn til at de aller fleste kommentarene her inne er negative. Håper ts tar det til seg, og tenker seg om en ekstra gang før hun kaller jentungen noe så trashy at det høres ut som en halvgammel dame som kommer rett fra gata.

• Liker 2
Skrevet

Eg personleg føretrekk eit fornamn og eit etternamn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...