Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #1 Skrevet 12. desember 2003 Føler jeg alltid har en lukt nedentil. Har ingenting med renslighet og gjøre. For dersom jeg putter fingren inn, tar den ut og kjenner på lukten på sekretet, så er det en lukt der. Og en kan jo ikke vaske seg innvendig heller da!? Lukter vi kvinner forskjellig? Har det noe med hva man spiser og gjøre? Lukter ikke direkte vondt, men er en spesiell lukt....
ZIBRA Skrevet 12. desember 2003 #2 Skrevet 12. desember 2003 Ja, vi lukter nok litt forskjellig. Men iblandt kan PH-verdien bli litt rubbet, helt uten spesiel grunn. Da blir det en litt spesiel lukt, denne får man bort ved å spise en tablett. Jeg fikk av gynekologen.
Arketypen Skrevet 12. desember 2003 #3 Skrevet 12. desember 2003 Dere lukter VELDIG forskjellig. Alt fra helt pyton til hissende. Kommer vel mye an på kosthold også.
Gjest lurven Skrevet 12. desember 2003 #4 Skrevet 12. desember 2003 syns det smaker metallisk akkurat som når jeg sleika på dårhåndtaket om vinteren da jeg var liten
Gjest Poirot Skrevet 12. desember 2003 #5 Skrevet 12. desember 2003 Lukten varierer også av hvor i syklusen man er.
Gjest Rune Skrevet 12. desember 2003 #6 Skrevet 12. desember 2003 Synes kvinner stortsett lukter himmelsk godt der nede. Berusende. Og i perioden rundt eggløsning er det spesiellt opphissende. Men det er vel laget slik for at verden skal gå videre.....
Gjest Gjesta Skrevet 12. desember 2003 #7 Skrevet 12. desember 2003 Hvis man spiser Honni Korn merkes det veldig godt på underlivet... Clea
Arwen Skrevet 12. desember 2003 #8 Skrevet 12. desember 2003 Hvis man spiser Honni Korn merkes det veldig godt på underlivet... Clea Nesten skummelt mye ja :o litt nasty :-?
Gjest Donna Skrevet 12. desember 2003 #9 Skrevet 12. desember 2003 Nesten skummelt mye ja :o litt nasty :-? Det blir liksom en honning lukt på urinen også føler jeg når jeg spiser honni korn........ :-?
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #10 Skrevet 12. desember 2003 syns det smaker metallisk akkurat som når jeg sleika på dårhåndtaket om vinteren da jeg var liten Ja, ha ha...Gå ut å slikk lyktestolper i -10'C. Håper de som finner deg kapper hodet istedenfor tunga.
Gjest agurk Skrevet 12. desember 2003 #11 Skrevet 12. desember 2003 Ja, ha ha...Gå ut å slikk lyktestolper i -10'C. Håper de som finner deg kapper hodet istedenfor tunga. Skal da ikke kappe hodet av stakkars lurven bare for at det smaker metall av damene han smaker på!
huzky Skrevet 12. desember 2003 #12 Skrevet 12. desember 2003 honnicorn er en snedig sak. Dersom man lever på nesten bare honnicorn, så tisser man honning... lukter hvertfall slik
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #13 Skrevet 12. desember 2003 Alle underliv lukter, og det er meningen at de skal gjøre det, både hos menn og kvinner. Vi har kjertler som skiller ut "sexlukter" som inneholder feromoner. Disse stoffene kan normalt ikke luktes, men gjør alstå at partneren tenner på deg. Mange synes det er problematisk med kroppslukt. Problemet er imidlertid ikke luktene i seg sjøl. Problemet er at vi moderne mennesker har blitt eksperter til å kamuflere alle disse naturlige/primitive "brunstsignalene" som faktisk er svært viktige for oss. Hår bidrar gjerne til å forsterke og/eller bevare luktene. Og hvor finner vi så disse viktige luktsignalene? Over hele kroppen, men først og fremst der vi er så ivrige etter å barbere oss: I underlivet og under armene...
Kevin Skrevet 12. desember 2003 #14 Skrevet 12. desember 2003 Jepp, Revetispa sier noe veldig viktig der. Nettopp det at man pokker ikke kan lukte seg frem til om dere er kåte eller ikke! All denne parfymen og godlukten hindrer duften til å nå oss! Tenk på det neste gang dere er ute på by'n!
chimp Skrevet 12. desember 2003 #15 Skrevet 12. desember 2003 Ja, det der er det søren meg noe i hvertifall....De gangene vi vet bomsikkert på forhånd at JAAA!!! Ikveld vil vi ha sex....har jeg hatt for vane å styrte ut på badet og dusje el ihvertfall vaske meg nedentil....IKKE gjør det, ber sambis.... Hvis du må, så vask bare rundt, men ikke DER!!! Fordi den duften gjør meg gal..... Nyvasket, såpeluktende mus er kjeeeeedelig!
chimp Skrevet 12. desember 2003 #16 Skrevet 12. desember 2003 Dere lukter VELDIG forskjellig. Alt fra helt pyton til hissende. Kommer vel mye an på kosthold også. Når det lukter pyton...Er det da man kan si kjemien ikke stemmer???
~Frk Amalie~ Skrevet 13. desember 2003 #17 Skrevet 13. desember 2003 Hva i all verden er det med honnikorn?? Positivt/negativt? Aldri hørt om det, og spiser ikke det så jeg ble veldig nysgjerrig her :o
la Flaca Skrevet 13. desember 2003 #19 Skrevet 13. desember 2003 Lukten varierer gjennom syklusen, og i forhold til kostholdet, om man drikker nok vann osv. Rart ingen har nevnt REKE her egentlig..uuh.
*Lillian* Skrevet 13. desember 2003 #20 Skrevet 13. desember 2003 Ja, vi lukter alle sammen - og vi lukter forskjellig... Jeg lukter "mye" når jeg er veldig tent - men jeg har fått høre at jeg lukter deilig da Selv synes jeg det er flaut jeg da, å lukte liksom...For om jeg blir tent på tidspunkter jeg ikke skal/bør bli det, og om noen da er i nærheten av skrittet mitt så kan de kjenne det såvidt :oops: Heldigvis vet jeg at det ikke lukter reker Har også fått høre at (iallfall jeg) smaker bedre og bedre for hver orgasme... Altså når jeg får en orgasme og mannen fortsetter så smaker jeg bedre og bedre etter flere og flere orgasmer.... (Når han slikker og fingrer altså) På grunn av lukt så turte jeg ikke å la meg bli slikket før jeg, for jeg trodde ikke det var normalt at man luktet...hehe...Trodde det var noe galt med meg... Heldigvis var det en opplyst fyr som forsikret meg om at det ikke var noe galt med meg og at jeg smakte godt og deilig Men når det er nevnt - så føler iallfall jeg meg ikke komfortabel i å bli slikket når jeg er like før mensen, for da lukter det annerledes og da føler jeg iallfall selv at det ikke lukter så godt.... Lillian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå