AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 at Irina Shayk ikke er så pen?! http://theirinashayk.com/ I mine øyne er hun det fineste kvinnemennesket på jorden. Explain, someone?
Erotisk Flukt Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Pen hun, men ikke noe helt ekstraordinært med henne. Tenkte med hodet, hvilket? Det får du lure på ;-) -Domino 1
Gjest Purple Haze Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Når skal folk skjønne at smaken er forskjellig? 1
LeaMichele Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 hu er langt i fra verdens peneste. det var mye lepper på et helt vanlig ansikt. kroppen ellers var lik resten av modellene synes jeg.
I Grosny Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 at Irina Shayk ikke er så pen?! http://theirinashayk.com/ I mine øyne er hun det fineste kvinnemennesket på jorden. Explain, someone? Noen gutter snakker ned enkelte damers skjønnhet, for å løfte fram den dama de snakker med. En som flørter med deg vil kanskje si at Irina er ingenting sammenlignet med deg. Han som snakker slik mener egentlig at Irina er utrolig vakker, og såpass vakker at hun kan brukes som målestokk for å framheve det han ønsker å si om din skjønnhet. Noen menn synes kanskje at hun kan bli vakrere hvis hun får spist seg opp noen kilo.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 De tenker vel med hodet, slik vi alle gjør. Hva tenker du med siden du ikke forstår at folk ikke har lik smak?
edderkoppdame Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 jeg lurer bare på hvorfor dette er så viktig for deg. 2
Gjest "gjest" Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Vel, jeg synes hun var pen, men ikke av typen jeg ville snudd meg etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå