AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Hvilket potetgull synes dere passer best for dipping? Og hva slags potetgull passer minst med dip?
Fanta Exotic Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Jeg syns Superchips er skikkelig godt med dip! Og vanlig Paprikapotetgull. Ostepop, French Fries (chipsen) og Bamser passer ikke med dip! Og potetgull med sour cream-smak, fordi det smaker veldig "dip" allerede.
Gjest *smak* Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Synes det lettsalta er best sammen med dipp, siden det er mest nøytralt i smaken.. Har mye god chips å se frem til i kveld.. 1
Trillrund Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Potetgull med paprika og Mexican er de beste dip-potetgullene. Ellers liker jeg å dippe saltstenger og Tortillachips. En gang i verden fant jeg et "syntetisk" potetbasert snaks som var formet som "skåler" det var fantastisk godt i dippe, men det forsvant ganske fort. Kunne det være Ica? Det aller beste "potetgullet" finnes ikke lenger, så dipping av potetløv med salt og pepper er dypt savnet. - Sammen med dipen :Onion fra Maarud... Verdens beste posedip...
Leanne Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 synes salt og pepper er best til dip, tortilla chips med ost er også ganske god til dip. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Helt klart vanlig med salt. Ellers kommer ingen av delene til sin rett.
-Fisken- Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Til salsadip er tortillachips desidert best. Til rømmebaserte foretrekker jeg salt potetgull. (Sørlandschips er best etter min smak.)
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 Salsadip + tortillachips Holiday/Tortilla-dip + salt chips Onion-dip + paprika chips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå