Gå til innhold

Game of Thrones

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser denne serien?

Har nylig begynt jeg, så de to første episodene igår. Skal ut idag med ei venninne. Kjenner at det blir vanskelig å vente helt til imorgen med å se fortsettelsen!!!

Beste serien jeg har sett på lenge!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Japp, finnes allerede en tråd om det her inne .

Gjest Raindrops
Skrevet

En av de beste seriene jeg har sett på en god stund. Venter enda utålmodig på sesong to som kommer til våren.

Bøkene er også fantastiske!

Skrevet

Japp, finnes allerede en tråd om det her inne .

Tror ikke jeg vil gå i den, siden det sikkert er en del spoilers der. Men godt noen oppdaget den før meg! :jepp:

Skrevet

Jeg har sett hele sesongen, og det er skikkelig bra. Noen heite karer er det også.. Liker den uekte sønnen til hovedpersonen, og Khal Drogo da.. Jeg hadde ikke takket nei til å bli sexslaven hans :lur:

Skrevet

Jeg har sett hele sesongen, og det er skikkelig bra. Noen heite karer er det også.. Liker den uekte sønnen til hovedpersonen, og Khal Drogo da.. Jeg hadde ikke takket nei til å bli sexslaven hans :lur:

Khal Drogo er heit! Ble seriøst tent under sexscenene med han!! GRR! Neste gang jeg og typen har rollespill så skal han være Khal og jeg Khaleesie.. :fnise:

Skrevet

ja...har sett på reklamen siden den SKULLE begynne.men har ike klart å få med meg en eneste episode!!

vet noen hvilken kanal den går?eller hvordan jeg kan se de tapte episodene:((( ???

Skrevet

Det er en helt fantastisk serie. En av mine favoritter! Klarer virkelig ikke vente lengre på sesong 2 - syns den bør komme med en gang!

Skrevet

Tråden er ryddet for informasjon om ulovlig nedlasting.

Iah, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...