AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Jeg leste i en tråd her på KG for noen uker siden tips fra ei ang. en propp man hadde i vasken som lot vann renne ned, men ikke hår, som hun hadde kjøpt på Clas Olson. Nå var jeg på Clas Olson i dag, og de visste ikke hva jeg snakket om. Så vi fant ingen slik propp. Er det noen her som vet hva jeg snakker om / hvor jeg kan finne en slik propp?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Jeg mener bestemt at jeg kjøpte min på clas Ohlson. Muligens jeg tar feil da. Den ser iallfall ut som en sil. Gå til en butikk som selger VVS-utstyr så får du det nok. Anbefaler deg en i metall.
KatteLatte Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Jeg kikka også etter dette på Clas Ohlson etter å ha lest om det her, men fant det ikke. Har ikke vært i VVS-butikk ennå, får gjøre det en dag. Ser ut som jeg har mista en fjerdedel av alt håret mitt hver gang jeg har dusja...
Brunhilde Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Jeg kjøpte slike på Clas Ohlson, de ligger i hyllene med kjøkkenutstyr. De kommer (ihvertfall de jeg kjøpte) i pakker med 2 eller 3, husker ikke helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå