AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Hvor ofte striper/farger dere håret? jeg er hos frisøren hver 2,5-3 Mnd. Dyrt!
Quinn Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Begynner å bli oppimot 10 år nå o.O Vært hos frisør 2-3 ganger. Pleier å ta meg av sånt selv.. Klarer ikke klippe meg selv, så venter til at mamma kommer på besøk for sånt
Gjest Daenerys Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Jeg stripet håret i juni, og skal tilbake nå neste uke. Stor ettervekst, men men Tenker å prøve å gå hver 4. måned, ikke hver 6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Er hos frisør ca 1 gang i året. Tar da en liten stuss.
challenger Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Jeg er til frisøren hver 2. måned. Da stusser jeg bare tuppene, farger ikke håret mitt:)
Soleklart Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 (endret) Kanskje en gang i året. Er så misfornøyd med frisørene her at jeg tar klippen selv. Edit: Lese gjennom hele posten er en god ide. Jeg farger eller striper det aldri. Jeg gjorde det før, men så var det dette med frisører da. Endret 19. november 2011 av Soleklart
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Har kort hår og burde vært hos frisøren hver 6. - 8. uke. Pga økonomien så strekker jeg det gjerne til 3 mnd og da ser jeg ut som en dass.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #9 Skrevet 19. november 2011 farger og striper selv Bruker de to i en pakkene og det fungerer helt supert på meg Er til frisøren og klipper ca 3 ganger i året. Har langt hår nesten til bh-stroppen.
Djungelvrål Skrevet 19. november 2011 #10 Skrevet 19. november 2011 Jeg har så tynt hår at jeg gidder ikke gå til frisør. Har sparefrisyre og stusser håret selv, de gangene jeg har vært for å stripe det har resultatet nesten vært usynlig.
Gjest BabyBlue Skrevet 19. november 2011 #11 Skrevet 19. november 2011 (endret) Stusser det selv ca. 2 ganger i håret siden jeg sparer. De fleste frisører tar jo faen meg flere CM om gangen hver gang de stusser. FYI vokser håret i gjennomsnitt bare åtte - tolv centimeter i året. Da skal man ikke kutte av flere centimeter hver gang i halvåret bare fordi frisøren er sååå glad i å "klippe det ordentlig" Hjemmefarger i tillegg siden jeg har såpass mørkt hår at de fleste nyansene bare gir en minimal forskjell bortsett fra mer glans og jevnere farge hvis jeg har ettervekst og solblekede tupper osv. Endret 19. november 2011 av BabyBlue
MiamiNice Skrevet 19. november 2011 #12 Skrevet 19. november 2011 Går et par-tre ganger i året. Har sluttet med striping/farging av håret helt. Det blir kun stusset hos frisøren.
-Turtle Skrevet 20. november 2011 #13 Skrevet 20. november 2011 Kanskje en gang i året. Er så misfornøyd med frisørene her at jeg tar klippen selv. Edit: Lese gjennom hele posten er en god ide. Jeg farger eller striper det aldri. Jeg gjorde det før, men så var det dette med frisører da. Kanskje du er veeeldig dårlig på å forklare hvordan du vil ha det da?
Romla Skrevet 20. november 2011 #14 Skrevet 20. november 2011 Eg sitte mykje modell for lærlingar. Gratis! Men, har berre betalt ein gong når eg har vert hos frisøren. Haste klipp, måtte få vekk permanent, hehe.
Gjest Nanette Skrevet 20. november 2011 #15 Skrevet 20. november 2011 Klipper et par ganger i året. Det er altfor dyrt å gå til frisøren, og det er bare en sjelden gang at jeg blir fornøyd. Striper eller farger et par ganger i året og. Men vurderer å bare slutte med det og la håret hvile.
HopelessFear Skrevet 20. november 2011 #16 Skrevet 20. november 2011 Jeg farger håret aldri. Stripet det vel en gang når jeg var 13-14. Håret mitt vokser veldig fort, så jeg må nok klippe meg rundt hver 4. måned. (Selv om jeg gjør det max. to ganger i året.)
laperla Skrevet 20. november 2011 #17 Skrevet 20. november 2011 Jeg er hos frisøren hver 3-4 uke. Farger ettervekst, og noen ganger korrigerer fargen ut i lengdene. Stusser borti tuppene som regel etter hvert besøk.
Gjest Solsmil Skrevet 20. november 2011 #18 Skrevet 20. november 2011 er kanskje en gang i året... farger ikke håret, har min naturlige farge. Og etter et år begynner det og bli litt slitt....
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #19 Skrevet 20. november 2011 Sist gang jeg var hos frisøren så skulle jeg klippe og farge håret mitt før konfirmasjonen min. Jeg er 24 år nå Håre ble så jævlig, og på den tiden hadde jeg veldig dårlig impulskontroll, så jeg lånte barbermaskina til broren min og fjerna alt håret når jeg kom hjem. Jadda, dere kan tenke dere det ble mye styr, haha. Også dagen før konfirmasjonen. Uansett. Jeg fikk skrekken for frisører da, og har holdt meg unna siden. Klipper tuppene mine selv ca 1 gang i mnd. Null stress. HAr også klippet ordentlige sveiser og farger håret mitt innimellom. Hvis det går til helvete så har jeg en mamma som er tidligere frisør og flere venninner som kan hjelpe meg
Gjest Badabing Skrevet 21. november 2011 #20 Skrevet 21. november 2011 Prøver egentlig å gå hver 6.uke, men synes det er så kjedelig å gå til frisøren at det fort går 8 uker mellom hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå