Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sår hodebunn, ikke flass og farget hår. Litt tørt hår. V

et noen om en hårkur som kan passe for håret mitt?

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Du kan jo kjøpe jojobaolje og smøre det i hodebunnen =) Har funket på meg. Gir mye fukt.

Hårkurene er beregnet på å gi fukt til lengdene i håret, ikke for å fikse sår hodebunn. Så når du kjøper hårkur trenger du ikke bekymre deg for om det gir sår hodebunn, for det skal tross alt bare brukes i håret fra ørene og ned =)

Skrevet

Du kan jo kjøpe jojobaolje og smøre det i hodebunnen =) Har funket på meg. Gir mye fukt.

Hårkurene er beregnet på å gi fukt til lengdene i håret, ikke for å fikse sår hodebunn. Så når du kjøper hårkur trenger du ikke bekymre deg for om det gir sår hodebunn, for det skal tross alt bare brukes i håret fra ørene og ned =)

Olje i hodebunnen?? Blir ikke det veldig fett? Og vanskelig å vaske skikkelig ut?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Olje i hodebunnen?? Blir ikke det veldig fett? Og vanskelig å vaske skikkelig ut?

Det er en ganske lett olje å vaske ut, så nei. Synes ikke den er vanskelig å vaske ut så lenge håret mitt er "skittent" fra før av =) Og så lenge man ikke gjør det hver dag blir det ikke fett. Var i en periode jeg hadde tørr hodebunn, og da brukte jeg den som en hodebunnskur en gang i uka, noe som funket veldig bra. Er fint å ha i hårtuppene også for å forebygge slitt hår.

Selvsagt er det ikke alle som elsker denne oljen, men det er mange fantråder på forumet dedikert til jojobaen, så folk flest finner den brukbar. Og om du ikke faller for den umiddelbart kan du jo trøste deg med at den er ganske billig på iherb =)

HER er tråden om oljen på kvinneguiden.

Skrevet

Tusen takk for svar! Skal prøve ut Macadamia Deep Repair. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...