AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Det har sikkert vært tusen lignende spørsmål her inne men jeg prøver likevel. Monitoren min viser ikke økt fertilitet enda, men kroppen min forteller meg at livmorhalsen min er på vei til å trekke seg tilbake og at EL vil være på vei snart. Har flere hatt det slik at det ikke er vist høy fertilitet før kanskje en dag før EL? Leser om folk her som har høy fertilitet 8 dager før EL. Det er selvsagt mulig at jeg har litt sen EL denne måneden men i og med at jeg kjenner at livmorhalsen har starta med å trekke seg opp så skal jo det bety at EL kommer snart. Jeg regner med at jeg overreagerer og oveanalyserer, men jg starter jo å tenke om det kan bety noe at/om jeg ikke viser økt østrogennivå før EL.
ebitt Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Mener det varierte litt. Enkelte sykluser gikk det kjapt fra lav til max, mens andre ganger hadde jeg mange dager med høy fertilitet. Min er forresten laget på første dag med max
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Ok, da får jeg ta de neste dagene og vente og se. Etter å ha prøvd i et havt år nå er det lett å tenke at det er noe som er galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå