Rime Skrevet 19. november 2011 #1 Del Skrevet 19. november 2011 Hva ønsker deres 3-åringer seg til jul? Jeg har blitt bedt om å skrive en ønskeliste for sønnen min, og trenger litt inspirasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 19. november 2011 #2 Del Skrevet 19. november 2011 Jenta mi på 3 år ønsker seg alt som er rosa i leketøyskatalogen. Og ellers badekåpe, datamaskin fra Fisher Price, ski, stiga snowracer, puslespill, elektrisk bilbane, Wii (mest til meg), ulltøy, gavekort på kino og teater, vanlig lego, saccosekk og diverse dukkeutstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #3 Del Skrevet 20. november 2011 Min 3-åring ønsker seg hest og løve når jeg spør Tenker det blir en tur på lekebutikken for å finne ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 20. november 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 20. november 2011 Min ønsker seg beyblade, såpass har jeg fått med meg. Så er han veldig glad i Bakugan... Ellers takk for inspirasjon Bilbane og saccosekk var kule forslag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summerrain Skrevet 21. november 2011 #5 Del Skrevet 21. november 2011 "min" treårings favorittleke nå er leire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. november 2011 #6 Del Skrevet 21. november 2011 Vår treåring ønsker seg ikke så mye, men til jul skal han få Brannmann Sam brannstasjon og Jupiter brannbil pluss Knapford stasjon (hører til Thomastogetserien og passer til Brio togbane). Han har dessuten også bursdag i desember og får da Ikea lekekjøkken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå