Gjest prestekrage-ikke innl. Skrevet 12. desember 2003 #1 Del Skrevet 12. desember 2003 Har i mange år nå irritert meg over en liten ting... ER skrå sikker på at det for mange år siden var en grand prix sang(norsk) som het/inneholdt noe om en nattergal? Noen som husker det samme?? Iså fall... husker jeg riktig, når sangen til Trækrem/fjell "engler i sneen" minner meg om denne? (håper at det ikke er jeg som har vært helt på bærtur i mange år,men at det i alle fall er et snev av virklighet...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. desember 2003 #2 Del Skrevet 12. desember 2003 Det er ikke den gamle Jørn Hoel-låta du mener da? Nei, det var elske i sne... Har ikke DumDum boys en engler i sne-låt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2003 #3 Del Skrevet 12. desember 2003 Nattergal og engler i snen er ikke det Jonas Fjeld begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 12. desember 2003 #4 Del Skrevet 12. desember 2003 Har i mange år nå irritert meg over en liten ting... ER skrå sikker på at det for mange år siden var en grand prix sang(norsk) som het/inneholdt noe om en nattergal? Noen som husker det samme?? Iså fall... husker jeg riktig, når sangen til Trækrem/fjell "engler i sneen" minner meg om denne? (håper at det ikke er jeg som har vært helt på bærtur i mange år,men at det i alle fall er et snev av virklighet...) Duett mellom Olav Stedje og Mia Gundersen trur eg. Såg ein parodi på Valen TV. No slo eg faktisk om og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 12. desember 2003 #5 Del Skrevet 12. desember 2003 Olav Stedje har han i alle fall, ein melodi av Jonas Fjeld/Astor Andersen. (Og då syng sikkert Fjeld han sjølv, òg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 12. desember 2003 #6 Del Skrevet 12. desember 2003 Jonas Fjeld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 12. desember 2003 #7 Del Skrevet 12. desember 2003 Nattergal var et av bidragene i den norske Grand Prix-finalen i 1985, fremført av Olav Stedje og Mia (Marianne som hun enda het den gangen) Gundersen. Husker at jeg syns den var helt nydelig og at jeg mente den burde vinne. Det var forøvrig det året Bobbysock vant m La det svinge..... Engler i sneen er Jonas Fjeld.....nyyyyydelig den oxo...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 12. desember 2003 #8 Del Skrevet 12. desember 2003 Engler i sneen er også spilt inn med en kvinne sammen med Jonas Fjeld. Husker ikke om det er Kari Bremnes eller Lynni Trekræm (?). Fin sang, i hvertfall. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 12. desember 2003 #9 Del Skrevet 12. desember 2003 Har høyrt han med Lynni Treekrem, ja. Nydeleg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå