Gå til innhold

Hjelp til julebord !

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en liten egen butikk med ca 8 ansatte (inkludert ekstra-vikarer og deltidsarbeidere). Skal ha julebord for første gang i år, og lurte på om noen har forslag til hva man kan finne på?

Ei på 19, 5 som er i alderen 22-29 og to som er over 40.

Hvis ingen kommer med noen gode forslag, så blir det sikkert bare til at vi drar på en kinaresturang og har det kleint før vi drar hjem igjen... Så da spør jeg her, så jeg har noe å komme med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha julebordet hjemme hos deg/på arbeidsplassen.

Dekke opp til alle, bestille god mat.

Ha noen artige leker f.eks.

Sjefen vår pleier å si litt om alle, 2-3 setninger.

Vi er 22 ansatte.

Det er faktisk veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

nå som jeg jobber et sted hvor vi bare er 5 stk som jobber, 1 på 18, 2 i 20-åra, 1 i 30-åra og en i 50-åra, har vi valgt å dra på julebord show med middag og revy. vi gjorde dette i fjor også, var veldig hyggelig og koselig, og de som ville valset ut på byen når showet var ferdig i 11 tiden og de som ikke orket det dro hjem, men da hadde vi alle hatt det veldig hyggelig og morsomt sammen i en del timer alt :)

der jeg jobbet før var vi flere ansatt, i alle aldre fra 18 og oppmot 60, kun damer, så da var vi alltid hjemme hos en av de ansatte og spiste god mat, gjerne tapas, og noe godt i glasset, var hyggelig det også, særlig siden vi var så mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...