Gjest Katten. Skrevet 19. november 2011 #21 Skrevet 19. november 2011 Den var meget pen. Fordelen med store lepper, er at jeg finner det letter å komme til klitoris med dem. De holder på en måte formen bedre. Utseendet der nede er uansett det sist jeg bryr meg om. 1
Gjest shirelle Skrevet 19. november 2011 #22 Skrevet 19. november 2011 fin! Indre lepper med mer størrelse er også fint. Men nå er jeg en person som IKKE synes vulva er ekkelt og disgusting da. Er ikke så mange av oss har jeg merket her på KG. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #23 Skrevet 19. november 2011 Ja ja - ingen tvil om at vi som ligner den- har en usedvanlig FIN mus da... Photoshoppa tror jeg ikke det bildet er. For musa mi ser omtrent lik ut .Og jeg er over 30+ år gammel. Er du virkelig 30+? jg trodde du var 19 eller noe, fra måten du skriver på.. haaha 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #24 Skrevet 19. november 2011 Fordelen med store lepper, er at jeg finner det letter å komme til klitoris med dem. De holder på en måte formen bedre. Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Er det ikke lettere å finne klitoris hvis det ikke er masse løs hud i veien?
Gjest Eurodice Skrevet 19. november 2011 #25 Skrevet 19. november 2011 Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Er det ikke lettere å finne klitoris hvis det ikke er masse løs hud i veien? Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Mange menn elsker litt størrelse på kjønnsleppene, elsker å slikke og suge på dem. Det er ingen problemer å finne klitoris for en erfaren mann. 1
Sinner Skrevet 19. november 2011 #26 Skrevet 19. november 2011 (endret) Nå tenkte jeg at jeg skulle få se en hårete pelsdott jeg, så får jeg slengt det bilde der rett i fleisen. Sånn går det når man kun ser på overskrifta og ingenting annet.. Men joda, sikkert fin men kan ikke si jeg synes noen "muser" er bedre eller verre enn andre. Endret 19. november 2011 av Sinner
Gjest Eurodice Skrevet 19. november 2011 #27 Skrevet 19. november 2011 http://vaginasoftheworld.tumblr.com/post/12629941628/age-24-i-dont-hate-it-but-i-dont-love-it Denne er perfekt!! Jeg synes ikke den var fin. Ser helt avmagret ut med innhule ytre lepper.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #28 Skrevet 19. november 2011 Den var meget pen. Fordelen med store lepper, er at jeg finner det letter å komme til klitoris med dem. De holder på en måte formen bedre. Utseendet der nede er uansett det sist jeg bryr meg om. Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Mange menn elsker litt størrelse på kjønnsleppene, elsker å slikke og suge på dem. Det er ingen problemer å finne klitoris for en erfaren mann. Jeg lurte bare på hva han mente med at det er lettere å komme til klitoris når dama har store kjønnslepper.
Gjest Eurodice Skrevet 19. november 2011 #29 Skrevet 19. november 2011 Jeg lurte bare på hva han mente med at det er lettere å komme til klitoris når dama har store kjønnslepper. Jeg vil anta at han mente det var lettere å "brette" store kjønnslepper til side for å komme lettere til klitoris. Små lepper er ikke så lett å ta tak i. Men jeg er kvinne, så jeg kan selvfølgelig ikke si for sikkert hvordan en mann tenker .
Gjest Katten. Skrevet 20. november 2011 #30 Skrevet 20. november 2011 Jeg vil anta at han mente det var lettere å "brette" store kjønnslepper til side for å komme lettere til klitoris. Små lepper er ikke så lett å ta tak i. Men jeg er kvinne, så jeg kan selvfølgelig ikke si for sikkert hvordan en mann tenker . Exactly!
Gjest Eurodice Skrevet 20. november 2011 #31 Skrevet 20. november 2011 Exactly! Jeg er ikke født igår skjønner du, Katten!
Erotisk Flukt Skrevet 20. november 2011 #32 Skrevet 20. november 2011 Pent utseende på den fitta der. Selv om det sjelden er utseendet der nede jeg bryr meg om. -Domino
Gjest Katten. Skrevet 20. november 2011 #33 Skrevet 20. november 2011 Jeg er ikke født igår skjønner du, Katten! Tja - de fleste kvinner blir født på ny etter en natt med meg!
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #34 Skrevet 20. november 2011 Tja - de fleste kvinner blir født på ny etter en natt med meg! Nei. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #35 Skrevet 20. november 2011 Tja - de fleste kvinner blir født på ny etter en natt med meg! Alle skal med og alle skal få... 3
Gjest Eurodice Skrevet 20. november 2011 #36 Skrevet 20. november 2011 Tja - de fleste kvinner blir født på ny etter en natt med meg! Oi oi oi
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #37 Skrevet 20. november 2011 Tja - de fleste kvinner blir født på ny etter en natt med meg! De blir traumatiserte? 1
Gjest Katten. Skrevet 20. november 2011 #38 Skrevet 20. november 2011 De blir traumatiserte? Oh yes. Enhver person har et nytt syn på livet etter å ha stirret døden i øyet.
Erotisk Flukt Skrevet 20. november 2011 #39 Skrevet 20. november 2011 Oh yes. Enhver person har et nytt syn på livet etter å ha stirret døden i øyet. Oh no, later du også som at du har den mørke skumle attituden? -Domino
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #40 Skrevet 20. november 2011 Katten. skrev 20 november 2011 - 01:31: Oh yes. Enhver person har et nytt syn på livet etter å ha stirret døden i øyet. Oh no, later du også som at du har den mørke skumle attituden? -Domino Jeg er så glad for at dere to har funnet hverandre. Dere er det søteste KG-paret EVER. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå