Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å ha lange negler, men fra tid til annen så brekker jo en, og da gjerne helt nede ved fingeren. Hva gjør dere andre da? Klipper dere de andre like korte, eller håper dere at ingen legger merke til det? Hva med hvis 2-3 stykker er blitt korte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg veldig sterke negler da, så det er sjeldent de brekker, men om uhellet først er ute, er tiden inne for å klippe.

Skrevet

Om jeg brekker en rett før jeg skal noe spesielt, så tar jeg på en løsnegl. Hvis ikke så klipper jeg ned alle sammen. Lengde og formforskjell er noe av det værste jeg vet på negler. :gjeiper:

Skrevet

Jeg klipper stort sett. Om det bare er en og lengdeforskjellen ikke er sånn veldig, kan det hende jeg lar det gå, men jeg synes ikke det er noe pent når det er stor lengdeforskjell på neglene.

Skrevet

Jeg liker å ha lange negler, men fra tid til annen så brekker jo en, og da gjerne helt nede ved fingeren. Hva gjør dere andre da? Klipper dere de andre like korte, eller håper dere at ingen legger merke til det? Hva med hvis 2-3 stykker er blitt korte?

Jeg synes blanding mellom korte og lange negler ser veldig ustelt ut. Omtrent like ille som skittrander under neglen. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes blanding mellom korte og lange negler ser veldig ustelt ut. Omtrent like ille som skittrander under neglen. :)

Ikke overdriv nå. Det er to helt vidt forskjellige ting.

• Liker 1
Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg også klipper de andre. Om ikke helt ned til fingeren, så i hvert fall nok til at det ikke blir så veldig stor lengdeforskjell.

Skrevet

Jeg ser at flesteparten klipper, så jeg bør vel begynne med det jeg og. Det føles bare så trist å klippe de lange fine, neglene mine. Føles som at hver gang jeg har en lengde jeg er fornøyd med så er det en av dem som knekker :sukk:

Kanskje jeg skal ta hintet og begynne å ha litt kortere negler?

Skrevet

Ikke overdriv nå. Det er to helt vidt forskjellige ting.

JEG må da få lov til å synes det, vel?

• Liker 3
Skrevet

Brekker en, så klippes alle ned! Stygt og ufint å gå med 9 lange negler som er velstelte, og 1 kort ustelt negl.

Har sjeldent lange negler i natur, for jeg synes det er "ekkelt". Støper heller negler :) MYE finere, og mye mer feminint! :lillesky:

Skrevet

Neglene mine vokser i forskjellig tempo. Lillefinger og ringefingerneglene vokser raskest og kan bli ganske lange før de "slites". Mens peke og tommelfingerneglene vokser saaakte og blir lettest utsatt for slitasje så de blir aldri like lange som resten..

Prøver å holde lengdene noenlunde lik, men det er vanskelig når de vokser så forskjellig.

Skrevet

Brekker en, så klippes alle ned! Stygt og ufint å gå med 9 lange negler som er velstelte, og 1 kort ustelt negl.

Har sjeldent lange negler i natur, for jeg synes det er "ekkelt". Støper heller negler :) MYE finere, og mye mer feminint! :lillesky:

Mine negler vokser seg lange og sterke på naturlig vis, og jeg lakker dem med fransk manikyr minst en gang i uka. Jeg får spørsmål om de er falske nesten hver gang jeg treffer nye mennesker. Er det også ekkelt? Mener du jeg burde bruke mangfoldige kroner på å støpe negler, når mine naturlige er minst like fine?

Skrevet

Det hender jeg bare setter på et lite plaster, da synes det ikke at den ene neglen er kortere :ler:

• Liker 1
Skrevet

Da setter jeg på en kunstig! Har ikke kjempelange negler, men litt lengde synes jeg er pent. Hender jeg støper negler, men som regel har jeg mine egne, men altså med en og annen kunstig. Kul umulig å få alle like lange og fine uten.

Skrevet

Mine negler vokser seg lange og sterke på naturlig vis, og jeg lakker dem med fransk manikyr minst en gang i uka. Jeg får spørsmål om de er falske nesten hver gang jeg treffer nye mennesker. Er det også ekkelt? Mener du jeg burde bruke mangfoldige kroner på å støpe negler, når mine naturlige er minst like fine?

Jeg synes det er ekkelt at man har negler som folk aktivt legger merke til i så stor grad! Spørsmål om de er falske er ikke akkurat et kompliment i mine øyne. Mine negler vokser fort og er sterke, men jeg trives utrolig dårlig når de blir lange. Støping ser jeg ingen grunn til, jeg ville bare holdt de korte og velstelte og lakket.

Skrevet

Jeg synes det er ekkelt at man har negler som folk aktivt legger merke til i så stor grad! Spørsmål om de er falske er ikke akkurat et kompliment i mine øyne. Mine negler vokser fort og er sterke, men jeg trives utrolig dårlig når de blir lange. Støping ser jeg ingen grunn til, jeg ville bare holdt de korte og velstelte og lakket.

Jeg driver med leire på hobbybasis, så kan ikke ha de fryktelig lange. Det trenger ikke være klør for at de skal bli lagt merke til som velstelte og pene. De ser til enhver tid omtrent slik ut.

Fatter ikke hva som er ekkelt med det. Personlig synes jeg det er mye styggere med korte, slitte, ulakkerte negler.

Skrevet

Legg merke til gåsetegnene. Selvom jeg mener det er "ekkelt"så er det fordi jeg personlig ikke liker mine egne negler lange av natur. Det betyr ikke at jeg synes dine negler som er lakket med manikyr er ekle :) Det er veldig fint når de er stelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...