Gjest LillaGorilla Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 - Dame med utrent, men forholdsvis normmal kropp og fine, faste, mellomstore pupper. - Samme dame med slankere og strammere (flatere mage, tynnere lår) kropp og mindre pupper. Heller ikke så faste/spretne som før. --> Pupper vs. kropp? Mao - hvor viktig er pupper for en sexy kropp? Hilsen ei som savner puppene hun stadig fikk komplimenter for, og vurderer å legge på seg igjen
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Hva med alternativ nummer tre; legg på deg litt, men fortsett å trene. Vips har du både større pupper og trent kropp.
Mari*Nade Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Er så fornøyd med mine egne pupper, at selv om jeg kunne gått ned noen kg er jeg ikke villig til og ofre puppene! :gjeiper: Men du kan jo trene opp brystmusklaturen rundt puppene slik at de blir litt større?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Hva med alternativ nummer tre; legg på deg litt, men fortsett å trene. Vips har du både større pupper og trent kropp. På meg funker i hvert fall ikke det der Pupper er for det meste fett, og puppene er det siste stedet jeg legger på meg og det første stedet jeg legger av meg, dessverre.
Gjest LillaGorilla Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Mulig at jeg tar feil, men tror ikke å trene brystmusklaturen vil gi sååå mye større pupper. Men kanskje litt meir sprettene Jeg tviler på min egen motvasjon, disiplin og ikke minst tid og tror ikke jeg vil greie å legge på meg, men trene så pass at jeg er like slank som nå :/ I tillegg trener jeg mest kondisjon, som forbenner fett.. og jeg mister puppene med en gang tydligvis
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #8 Skrevet 18. november 2011 Mulig at jeg tar feil, men tror ikke å trene brystmusklaturen vil gi sååå mye større pupper. Men kanskje litt meir sprettene Jeg tviler på min egen motvasjon, disiplin og ikke minst tid og tror ikke jeg vil greie å legge på meg, men trene så pass at jeg er like slank som nå :/ I tillegg trener jeg mest kondisjon, som forbenner fett.. og jeg mister puppene med en gang tydligvis Tren styrke i stedet. Muskler forbrenner også fett, men kroppen blir finere og ikke så beinete.
Mari*Nade Skrevet 18. november 2011 #9 Skrevet 18. november 2011 Vil nok ikke det nei.. Hørte en gang at det er viktig å bruke en skikkelig stram og god sportsbh når du trener slik at puppene ikke "rister" og blir trimmet.. hihi! Vet ikke hvor mye sannhet det er i dette, men lov å prøve :gjeiper:
Gjest LillaGorilla Skrevet 18. november 2011 #10 Skrevet 18. november 2011 Vil nok ikke det nei.. Hørte en gang at det er viktig å bruke en skikkelig stram og god sportsbh når du trener slik at puppene ikke "rister" og blir trimmet.. hihi! Vet ikke hvor mye sannhet det er i dette, men lov å prøve :gjeiper: Det har jeg
Gjest Katten. Skrevet 19. november 2011 #12 Skrevet 19. november 2011 Jeg liker kropper formet gjennom treningssenter. Men jeg går uansett for den jenta som har best selvtillit.
Envy Skrevet 19. november 2011 #13 Skrevet 19. november 2011 Hmm, den var vrien, men tror nok uansett jeg går for alternativ 2. Har også lurt på det med om brystene blir større om man trener pectoralis major. Mannekropper med godt trent bryst er jo gjerne nettopp, store over brystet. Men vil tro at om en kvinne gjør dette vil hun ende med uendret størrelse på brystene, bare "hardere"?
Gjest Coolaid Skrevet 19. november 2011 #14 Skrevet 19. november 2011 Elsker vanligvis "vanlige" kropper. De fleste jenter er jo flotte om de ikke er altfor tynne. Former og noen kg formye er alltid sexy. Velger alternativ nr 1 her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå