Gå til innhold

Lite sæd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min kan ikke lage barn pga for liten sædmengde. Når han kommer, kommer det bare en liten teskje ca. Noen som vet om det er like godt for han allikevel? :rodme: Kanskje et dumt spørsmål, men jeg har ikke vært borti det før så vet ikke noe om det. Virker absolutt som om han har det godt da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at mengden har noen betydning for hvor digg han synes det er. Og en teskje er mer enn nok til å bli gravid av.

Skrevet

Tviler på at mengden har noen betydning for hvor digg han synes det er. Og en teskje er mer enn nok til å bli gravid av.

Trodde jeg også. Men han har aldri gjort noen gravid. Verken eksen (de hadde ubeskytta sex i 14 år), eller meg. Kanskje det er noe han ikke forteller... Jeg spurte han om det var bra kvalitet på de som var, og det sa han ja til. Men da er det i så fall noe som ikke stemmer :) Han kan i hvert fall ikke få barn på normal måte.

Skrevet

Trodde jeg også. Men han har aldri gjort noen gravid. Verken eksen (de hadde ubeskytta sex i 14 år), eller meg. Kanskje det er noe han ikke forteller... Jeg spurte han om det var bra kvalitet på de som var, og det sa han ja til. Men da er det i så fall noe som ikke stemmer :) Han kan i hvert fall ikke få barn på normal måte.

Hvis det er et poeng å bli gravid så burde han i hvert fall få testet kvaliteten og ikke bare sitte og synse om det :tongue:

Tanta mi og en tidligere "onkel" fikk aldri barn selv om de prøvde i årevis, men etterpå har de fått unger med andre.

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er et poeng å bli gravid så burde han i hvert fall få testet kvaliteten og ikke bare sitte og synse om det :tongue:

Tanta mi og en tidligere "onkel" fikk aldri barn selv om de prøvde i årevis, men etterpå har de fått unger med andre.

Jada, det blir jo til at han skal det etter hvert. Foreløpig har vi bare sex uten beskyttelse og tenker at blir jeg gravid, så hadde det vært hyggelig... :) Men han vet at jeg ikke blir det sier han. Og jeg har jo ikke blitt det enda så. Han er godt over 40 da, og har aldri laget noe barn selv om han har vært i 2 lange forhold.

Men ja, han skal sjekke, og vi får se :) Jeg vil ikke pushe han heller. Han har vært igjennom det før, og synes det var litt pinlig har jeg inntrykk av. Er kanskje ikke så mye som har forandra seg på 6 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...