Gjest Beger Skrevet 12. desember 2003 #1 Skrevet 12. desember 2003 Hei. Jeg er en gutt/mann som lurer litt på noe. Jeg har en veninne som jeg har et seksuelt forhold til. I starten var det mest prating om at hun ville jeg skulle "voldta" henne. Men i den senere tid har det vist seg at det faktisk er det hun vil. Grunnen til at jeg er usikker er vel at jeg aldri har opplevd slik "råskap" før, og lurer på om det er flere som har en slik fetish? Jeg klager ikke jeg asså, det er ikke det.
Marble Skrevet 12. desember 2003 #2 Skrevet 12. desember 2003 Vaer forsiktig.... Har hoert om dette foer, men for meg hoeres det noksaa sproett ut... Det kan jo vaere at hun faar panikk midt oppi det....
Gjest Beger Skrevet 12. desember 2003 #3 Skrevet 12. desember 2003 Nei da hun freaker ikke ut. Vi har gjennomført det og det fungerte helt toppers det. Men jeg synes kansje det er litt merkelig at hun som voksen oppegående kvinne frivillig vil la seg fornedre på denne måten.
lenny Skrevet 12. desember 2003 #4 Skrevet 12. desember 2003 det er mange som liker å la seg dominere,og det er jo det dette handler om,hun er nok like oppegående som de fleste andre,og det viser bare at hun er trygg på deg,det at hun er komfortabel med denne leken. husk det er en lek,fantasier hun tenner på(innenfor trygge rammer går jeg utifra). fortsett så lenge leken er gøy :blunke:
nicken Skrevet 12. desember 2003 #5 Skrevet 12. desember 2003 Om det ikke er direkte vanlig, så er jo voldtektsfantasier rimelig godt kjent. Har vært borti dette flere ganger, og stort sett er det jo bare moro, men man bør jo passe på så man ikke blir oppdaget midt i en slik lek på noe offentlig sted da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå