83` Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Ja, eg får altså kviser så fort eg brukar foundation (no brukar eg berre laust-pudderform. Har frå før ein del hudormar, og det er altså desse som utviklar seg til kviser viss eg brukar foundation. Har no brukt desse mineralfondationane... Everyday Minerals er vel det eg har brukt no i det siste.. Tips frå andre som slit med det samme som har funne eit merke som har funka for dei?
Gjest "gjest" Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Jeg vil anbefale deg å prøve ut Chanels Vitalumiere Aqua og Perfect Lumiere. Sinnsykt flotte begge to.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Jeg bruker id sin matte mineralfoundation og er veldig fornøyd med den. Syns den er mye bedre enn den originale til id, og den matter faktisk ned. Men det er mange som ikke liker id fordi den innholder et stoff som heter bismuth. Jeg reagerer på det. Mange her sverger til tikei sitt mineralpudder, og jeg har lest mye i det siste om et "nytt" merke som heter mineralhygienics som visstnok skal være kjempebra. Kanskje du skal prøve det
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Jeg bruker id sin matte mineralfoundation og er veldig fornøyd med den. Syns den er mye bedre enn den originale til id, og den matter faktisk ned. Men det er mange som ikke liker id fordi den innholder et stoff som heter bismuth. Jeg reagerer på det. Mange her sverger til tikei sitt mineralpudder, og jeg har lest mye i det siste om et "nytt" merke som heter mineralhygienics som visstnok skal være kjempebra. Kanskje du skal prøve det Jeg reagerer IKKE på det mente jeg
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Vil forresten anbefale deg å tenke litt over om hudkremen din kanskje også kan være en av synderene 3
Basi Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Har selv i alle år slitt med foundation som gir meg urenheter. Ikke kviser, men hudormer/store porer etc. Bestemte meg for å prøve mineralsminke. Gadd ikke å prøve ID/BAre minerals eller EM da mange får urenheter av disse visstnok. Har prøvd Tikei og synes den var grusom. Altfor tørr for min hud, la seg ikke pent og var helt kakete etter to timer! men sikkert greit å prøve om du sliter med fetere hud enn min hudtype:) Make up kostene til Tikei er himmelske og billige;) Mineral Hygienics er på den annen side helt genialt! Legger seg utrolig fint og tørker ikke ut huden min i det hele tatt:) Har ikke brukt MH så altfor lenge, men har ikke lagt merke til noen hudormer, virker faktisk som huden har roet seg. Så anbefaler å prøve det! www.mineralhygienics.com De har start kits hvor du får relativt store prøvekrukker i to ulike farger. Verdt å teste det! Og leveringstiden er ca en uke hver gang jeg har bestilt. Mulig det tar lengre tid nå før jul Håper du finner en foundation du blir fornøyd med:) 1
Sunniva81 Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 Jeg har problemhud uten like noen ganger og reagerer på det meste. Men kan varmt anbefale både EM mineralfundation og Matis sin flytende mineralfundation. Matis sin er relativt ny, men perfekt for meg med uren og blank hud. Ikke reagerer jeg på den heller, så den er gull verdt for min del i allefall
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Hva med å la vær å bruke foundation da? Bruker det aldri jeg..
Gjest Daenerys Skrevet 19. november 2011 #9 Skrevet 19. november 2011 Tikei bruker jeg, funker veldig bra. Finn noe uten bismuth i ja, og gjerne mineralpudder (ikke flytende!).
Gjest BabyBlue Skrevet 19. november 2011 #10 Skrevet 19. november 2011 Vil forresten anbefale deg å tenke litt over om hudkremen din kanskje også kan være en av synderene Hvis man bruker en crappy foundation mister hudkremen poenget sitt uansett hvor god den er. Har selv brukt alt fra decleor til matis på huden min (som gjør en god jobb), men tok jeg på meg en dårlig foundation var det bare hello hudormer og kviser. Bruker selv mineral Hygienics, og er så godt som den eneste foundationen som gjør at huden min oppfører seg fint =)
Gjest BabyBlue Skrevet 19. november 2011 #11 Skrevet 19. november 2011 Hva med å la vær å bruke foundation da? Bruker det aldri jeg.. Hvis man har uren hud føler man ofte for å dekke det til. Har selv hatt kviser non stop siden jeg var 13, og det er herlig å gå rundt med fin hud, uansett om jeg må jukse meg til det
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #12 Skrevet 19. november 2011 Jeg får lett kviser av foundation, men nå har jeg brukt Chanel mat lumiere i en stund og det har gått bra. Kan legge til at jeg er veldig nøye med å vaske og rense huden hver morgen og kveld. Tror sånt blir ekstra viktig for oss med "dårlig" hud.
Maddebs Skrevet 19. november 2011 #13 Skrevet 19. november 2011 Jeg har funnet ut at ID - pudder har vært veldig bra.. bra dekk effekt og pudderet puster
Gjest BabyBlue Skrevet 19. november 2011 #14 Skrevet 19. november 2011 Jeg har funnet ut at ID - pudder har vært veldig bra.. bra dekk effekt og pudderet puster Vil ikke anbefale den til folk som er allergisk mot bismuth (noe som er en ganske høy prosentandel). Men det er jo en del som liker den allikevel =) Så skal man gi ID et forsøk er det best å få seg en makeover på et parfymeri eller noe, for å se hvordan huden liker foundationen. Tror det er gratis? Blir selv veldig blank og begynner å klø av det merket.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #15 Skrevet 19. november 2011 Vil ikke anbefale den til folk som er allergisk mot bismuth (noe som er en ganske høy prosentandel). Men det er jo en del som liker den allikevel =) Så skal man gi ID et forsøk er det best å få seg en makeover på et parfymeri eller noe, for å se hvordan huden liker foundationen. Tror det er gratis? Blir selv veldig blank og begynner å klø av det merket. Vil du forklare litt om bismuth? Jeg har ikke helt skjønt det enda Og må bare si at jeg er utrolig fornøyd med det matte pudderet fra id. Blir ikke blank i det hele tatt (har også slitt med kviser og gått på roaccutane osv), det har visstnok ikke helt samme ingrediensene som det originale pudderet, så om du en gang skulle få anledning til å prøve det gratis så anbefaler jeg det på det sterkeste
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #16 Skrevet 19. november 2011 Hvis man bruker en crappy foundation mister hudkremen poenget sitt uansett hvor god den er. Har selv brukt alt fra decleor til matis på huden min (som gjør en god jobb), men tok jeg på meg en dårlig foundation var det bare hello hudormer og kviser. Bruker selv mineral Hygienics, og er så godt som den eneste foundationen som gjør at huden min oppfører seg fint =) Ja, men det fungerer jo også omvendt. Så uansett om hun bruker en god foundation så hjelper det ikke om hun bruker en crappy hudkrem. Det henge jo sammen Så ts bør vurdere begge deler.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #17 Skrevet 19. november 2011 Jeg har problemhud uten like noen ganger og reagerer på det meste. Men kan varmt anbefale både EM mineralfundation og Matis sin flytende mineralfundation. Matis sin er relativt ny, men perfekt for meg med uren og blank hud. Ikke reagerer jeg på den heller, så den er gull verdt for min del i allefall Så det har komt flytende mineralfoundation nå altså? I LIKE!!
Gjest BabyBlue Skrevet 19. november 2011 #18 Skrevet 19. november 2011 Ja, men det fungerer jo også omvendt. Så uansett om hun bruker en god foundation så hjelper det ikke om hun bruker en crappy hudkrem. Det henge jo sammen Så ts bør vurdere begge deler. Ja, det er jo det jeg sier?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #19 Skrevet 19. november 2011 Ja, det er jo det jeg sier? Men det var det jeg også sa.
Gjest BabyBlue Skrevet 19. november 2011 #20 Skrevet 19. november 2011 Men det var det jeg også sa. Åja, jeg trodde du mente at hudkremen var den eneste synderen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå