Gjest LittleMe85 Skrevet 18. november 2011 #1 Del Skrevet 18. november 2011 Har lyst å lage en enkel julekrans selv å henge ute på inngangsdøra. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette på en enkel og fin måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. november 2011 #2 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Det vil jeg også gjøre. Jeg tenker noe så enkelt som dette eller dette. Helst billigst og enklest mulig Endret 18. november 2011 av chico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LittleMe85 Skrevet 18. november 2011 #3 Del Skrevet 18. november 2011 Det vil jeg også gjøre. Jeg tenker noe så enkelt som dette eller dette. Helst billigst og enklest mulig De var fine.. Helt enig i at det helst bør være billig og enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 19. november 2011 #4 Del Skrevet 19. november 2011 Det jeg har gjort noen år er å feste granbar på en halmkrans og festet kunstige julestjerner (blomsten) med glitter på innimellom. Syns det ble så fint at i fjor kjøpte jeg en kunstig med lys og gjorde det samme så jeg slipper å lage ny hvert år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
felgen Skrevet 20. november 2011 #5 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg pleier å bruke en halmkrans, og så legge reinlav og kongler rundt dem. Fester med ståltråd. Er også veldig glad i fluesopper, så pleier å kjøpe noen sånne på hobbybutikk. Syns det ser ganske koselig ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. november 2011 #6 Del Skrevet 20. november 2011 Ja, fluesopp er jo et kjempegodt tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå