AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Hvilken måte å dø på ser du for deg er den aller verste? Da tenker jeg både ulykker og naturlige dødsårsaker. For meg er det å dø i brann og å drukne som slår meg som absolutt er verst av ulykker, mens jeg ser på kreft som den verste naturlige årsaken. Andre?
Gjest badeand1 Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Bli kvalt, drukne eller brenne.
Quinn Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Er ikke så glad i tanken på å dø i det hele tatt Men.. Å dø sakte, men sikkert, av en eller annen dødelig og smertefull sykdom. Det høres ikke greit ut, imo.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Brent levende. Kan ikke tenke meg noe værre enn at man er klar nok til å innse at dette er slutten, kombinert med en smerte man aldri har kjent maken til. 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Jeg vil si det må være å bli spist levende. Se for deg at du ligger lemlestet og hjelpeløs, mens en løve. f. eks. begynner å tygge og slite løs deler av deg og spise. Du kan bare ligge der i smerte og se rovdyrets kjever bevege seg over kroppsdeler, og spise deg. Ditt siste øyeblikk på jorda blir som mat for en forvokst kattepus, og du kan ikke gjøre annet enn å vente på at den spiser nok til at du endelig dør.
Gjest Nuppdupp Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 gå på tortur museumet. åh fy faen. eller søk det opp på nett.
Gjest Herr Drue Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Jeg tror den minst verdige døden man kan ha er å kjøre av veien i det man tar en bit av en esso-pølse. 3
Capricorn Skrevet 18. november 2011 #8 Skrevet 18. november 2011 Bli kvalt, drukne eller brenne. Drukne er ikke så ille. Har "druknet" og blitt gjenopplivet. Man slokner så fort man får vann i lungene, men det er klart at tiden frem til det kan være litt "heavy". Selve overgangen fra våken til borte er kanskje det beste og en ganske behagelig måte å dø på. Sånn var det for meg ihvertfall. Jeg tror det verste må være å brenne...... Eller bli låst inn i en kiste langt under jorden. 2
Ahava Skrevet 18. november 2011 #9 Skrevet 18. november 2011 Knivstukktet til døde!! For meg må det være det det mest grusomme som noen gang kunne hendt meg! Ellers virker en sent oppdaget, hissig krefttype som den verste naturlige måten å dø på.
^KinderMaxi^ Skrevet 18. november 2011 #10 Skrevet 18. november 2011 Det må være å drukne eller brenne ihjel.
Djungelvrål Skrevet 18. november 2011 #11 Skrevet 18. november 2011 Jeg tror den minst verdige døden man kan ha er å kjøre av veien i det man tar en bit av en esso-pølse. Hva med en Shell pølse da? Hadde det vært mer verdig? 2
Roo Skrevet 18. november 2011 #12 Skrevet 18. november 2011 - levende begravet - av sorg -fryse ihjel
Gjest Herr Drue Skrevet 18. november 2011 #14 Skrevet 18. november 2011 Hva med en Shell pølse da? Hadde det vært mer verdig? Haha, min type humor.
Gjest NozMonster Skrevet 18. november 2011 #15 Skrevet 18. november 2011 det sies jo at det er en "behagelig" måte å dø på- å drukne. folk som har druknet, men blitt gjennopplivet sier jo det! men jeg kan virkelig ikke tro på det! for meg er drukning og knivstikking det værste marerittet... eller å brenne ihjel! om jeg noengang er i et brennende hus og vet jeg ikke kommet meg ut, så vil jeg nok sluke en del røyk med vilje, så jeg kan slukne først av forgiftning!
Gjest Noevik Skrevet 18. november 2011 #16 Skrevet 18. november 2011 (endret) Blir man brent inne i et hus vil man mest sannsynlig dø av røyken før kroppen tar fyr, det ser ikke jeg på som så gale. Det verste for meg må være å bli brent levende. Det vil si at noen heller bensin på meg og tenner på. For eksempel slik som den stakkars mannen blir brent levende i filmen Tropa de elita... Den scenen er den fæleste av de fæle. Skriket har virkelig brent seg fast i øregangen.... Endret 18. november 2011 av Noevik
Gjest badeand1 Skrevet 18. november 2011 #17 Skrevet 18. november 2011 Drukne er ikke så ille. Har "druknet" og blitt gjenopplivet. Man slokner så fort man får vann i lungene, men det er klart at tiden frem til det kan være litt "heavy". Selve overgangen fra våken til borte er kanskje det beste og en ganske behagelig måte å dø på. Sånn var det for meg ihvertfall. Jeg tror det verste må være å brenne...... Eller bli låst inn i en kiste langt under jorden. Men det er jo jævelig å holde pusten til du ikke klarer mer og du MÅ puste, og dermed bli kvalt av vann.
marielle171 Skrevet 18. november 2011 #18 Skrevet 18. november 2011 verste naturlige døden for meg er vel noe som en pasient av meg har opplevd. Han fikk koldbrann og beina begynte bare å råtne vekk og han måte vente på at han fikk blodforgiftning for å dø. Han var i for dårlig form til å få amputert beina. I tillegg hadde han kreft i munnen og klarte nesten ikke spise. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #19 Skrevet 18. november 2011 Langtekkelig sykdom. Rett og slett fordi man vet at man skal dø av den og må gå å tenke på det i uker, måneder eller årevis. Bedre å dø i ulykke - da kommer døden plutselig.
Gjest zeppelin Skrevet 18. november 2011 #20 Skrevet 18. november 2011 Begravd levende... Fastbundet!! Iiik:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå