AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Noen som vet hvor man kan se svar på søknader man har sendt til nav? Har søkt aap, og fikk beskjed om at søknaden var under behandling og at jeg kunne forvente svar i løpet av denne uken. Jeg har vært inne på Min Side på nav hver dag denne uka, men har ikke sett noe svar på søknaden. Er det der jeg kan se det? Eller ligger svaret et annet sted? Nå stoler jeg ikke blindt på at de faktisk er ferdig med søknaden og har sendt meg svar, da jeg har litt dårlige erfaringer med nav, men hadde vært greit å vite hvor jeg kan finne svaret når det kommer.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 jeg får alle mine svar i posten. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Hr søkt aap jeg og, og venter i det hele tatt på svar om at søknaden min er under behandling, men hittil har jeg fått alle mine vedtak og brev om møte i posten, så da kommer nok innvilgelse eller avslag i posten også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå