Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo filla peiling på slikt, men lurer i alle tilfeller på om det finnes en rettetang som også kan brukes til å krølle hår med? Har i så fall noen et jern å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle rettetenger kan man vel lage krøller med?

Skrevet

Det kan man gjøre med alle rettetenger. Men noen er bedre enn andre

Skrevet

Det kan man gjøre med alle rettetenger. Men noen er bedre enn andre

Okey? Men en del av dem er jo helt flate, også "utenpå". Jeg tror ikke jeg skjønner helt hvordan man kan få brukt dem til å krølle med ... På den annen side er jeg virkelig utenfor mitt kompetanseområde her, så hva vet jeg ;)

Skrevet (endret)

Okey? Men en del av dem er jo helt flate, også "utenpå". Jeg tror ikke jeg skjønner helt hvordan man kan få brukt dem til å krølle med ... På den annen side er jeg virkelig utenfor mitt kompetanseområde her, så hva vet jeg ;)

Her kan du se hvordan man gjør det. Spol til ca 3:00 om du ikke vil se introen.

Endret av Sermina
Skrevet

Takk for svar og tips.

Har noen da en rettetang å anbefale? :)

Skrevet

Man får ikke lagd krøller med en bred rettetang, men de som har vanlig fasong fungerer yppelig til å lage krøller med. Selv jeg som er kløne deluxe klarer å fikse krøller med min dårlige rettetang til en billig penge. :)

GHD går for å ha bra rettetenger, men de er ikke akkurat de billigste. Hvor god tang man trenger kommer helt an på hva slags hår man har.

Skrevet

GHD. Ingen over, ingen ved siden!

Kjøper du den her får du den på den billigste måten jeg vet om iallfall, og FeelUnique er sertifisert forhandler så du er sikker på at det er en ekte GHD-rettetang. Den kommer med "britisk" kontakt, men den skrur du av, og så er det vanlig europeisk kontakt inni.

Sitat fra nettisden:

Usable in all European countries: Comes with a UK 3-pin plug, which can be unscrewed and used as a European 2-pin plug.

:)

Skrevet (endret)

Takk for tips :)

Nå har jeg halvlangt, ganske tykt hår, med naturlig "fall" (les: bølger og verver som snor seg den veien de vil ...) For mange herrens år siden prøvde jeg en venninnes billigrettetang, men jeg syntes ikke den hadde særlig effekt. Hos frisøren og med en "fancy" rettetang går det derimot veldig mye bedre. Kanskje jeg skal satse på ghd, da?

Endret av Frøken Smilla
Skrevet

For guds skyld... kjøp noe annet enn GHD. Det er helt sinsykt dårlige tenger, til en utrolig høy pris. Jeg har en selv, og jeg angrer som en hund på at jeg kjøpte den. Stikk innom en frisør og kjøp. Gorgeus f.eks .. de har veldig bra tenger. Koster 1495,- der jeg jobber tror jeg.

GHD er så utrolig oppskrytt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...