AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Jeg studerer og jobber ved siden av. Hva er mulighetene for å tjene litt ekstra ved å jobbe uregelmessig? Altså, da jeg hat tid og lyst? Er det noen her som kan gi meg ideer til småjobber?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Hva med online undersøkelser? Jeg veger selv når jeg vil ta de som kommer i posten og det blir et par hundre i mnd. Min lenke Men hvis du trenger mer, så må du skaffe deg noe annet. Lufte naboens hund, passe barn, vaske bil, måke snø (snart aktuelt)?
Frk. Fie Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Tilkallingsvikar (eller fast hver annen helg, om du orker?) i helsevesenet? Sykehjem, psykiatri o.l.? Bar-/pubjobb betaler greit, det varierer veldig hvilke kompetansekrav som stilles.
Gjest Consensio Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Å det husker jeg at jeg klarte å overleve på i mine yngre dager. Jeg pleide å handle for ei eldre dame i gata her, samt gå turer med hunden til et annet eldre par. Det kom skikkelig godt med da jeg gjorde handlingen ca 1 gang i uka og fikk alltid 500,- for det og mellom 500,- og 800,- for å gå turer med hunden hver dag (da var hunden sammen med mine hunder og kunne fint gå turer på 3-4 timer)
Knirke Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Meld deg hos et bemanningsbyrå.. De trenger alltid ekstra servitører nå i juelbordsesongen, og jobben er enkel å lære seg
Gjest redstar Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Hva med online undersøkelser? Jeg veger selv når jeg vil ta de som kommer i posten og det blir et par hundre i mnd. Min lenke Men hvis du trenger mer, så må du skaffe deg noe annet. Lufte naboens hund, passe barn, vaske bil, måke snø (snart aktuelt)? Er inne på siden din som du lenket til, og den er jo på engelsk.. Er det slik at du mottar i posten så får du utbetalt noen hundre herifra eller? Hvilke online sider bruker du? *vil tjene litt ekstra*