AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Jeg studerer og jobber ved siden av. Hva er mulighetene for å tjene litt ekstra ved å jobbe uregelmessig? Altså, da jeg hat tid og lyst? Er det noen her som kan gi meg ideer til småjobber?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Hva med online undersøkelser? Jeg veger selv når jeg vil ta de som kommer i posten og det blir et par hundre i mnd. Min lenke Men hvis du trenger mer, så må du skaffe deg noe annet. Lufte naboens hund, passe barn, vaske bil, måke snø (snart aktuelt)?
Frk. Fie Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Tilkallingsvikar (eller fast hver annen helg, om du orker?) i helsevesenet? Sykehjem, psykiatri o.l.? Bar-/pubjobb betaler greit, det varierer veldig hvilke kompetansekrav som stilles.
Gjest Consensio Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Å det husker jeg at jeg klarte å overleve på i mine yngre dager. Jeg pleide å handle for ei eldre dame i gata her, samt gå turer med hunden til et annet eldre par. Det kom skikkelig godt med da jeg gjorde handlingen ca 1 gang i uka og fikk alltid 500,- for det og mellom 500,- og 800,- for å gå turer med hunden hver dag (da var hunden sammen med mine hunder og kunne fint gå turer på 3-4 timer)
Knirke Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Meld deg hos et bemanningsbyrå.. De trenger alltid ekstra servitører nå i juelbordsesongen, og jobben er enkel å lære seg
Gjest redstar Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Hva med online undersøkelser? Jeg veger selv når jeg vil ta de som kommer i posten og det blir et par hundre i mnd. Min lenke Men hvis du trenger mer, så må du skaffe deg noe annet. Lufte naboens hund, passe barn, vaske bil, måke snø (snart aktuelt)? Er inne på siden din som du lenket til, og den er jo på engelsk.. Er det slik at du mottar i posten så får du utbetalt noen hundre herifra eller? Hvilke online sider bruker du? *vil tjene litt ekstra*
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Er inne på siden din som du lenket til, og den er jo på engelsk.. Er det slik at du mottar i posten så får du utbetalt noen hundre herifra eller? Hvilke online sider bruker du? *vil tjene litt ekstra* Undersøkelsene er på norsk fordi ved registrering merkerte jeg at jeg snakker norsk. Det er bare hovedsiden som er på engelsk fordi det er en større internasjonalt selskap. Jeg vet de driver i hele Norden. Påmindelser om undersøkelser kommer på epost og der her jeg egen side hvor jeg samler pengene som jeg kan senere overføre via PayPal til min daglig bank. Kanskje det er mulig å overføre via andre tjenester også, men jeg bruker PayPal.
Sunnshine Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 (endret) Hva med online undersøkelser? Jeg veger selv når jeg vil ta de som kommer i posten og det blir et par hundre i mnd. Min lenke Men hvis du trenger mer, så må du skaffe deg noe annet. Lufte naboens hund, passe barn, vaske bil, måke snø (snart aktuelt)? Jeg forstod ikke helt denne, kan du forklare nærmere hva det går ut på? =) altså siden du lenket til Endret 21. november 2011 av Sunnshine
Ildra Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Jeg var med i panel.no når jeg var student, vet ikke hvordan det virker lengre. Jeg kom med i en fokusgruppe i ca 2 timer annenhver måned, fikk 500kr + vareprøver som takk for hjelpen (husker ennå med glede å gå hjem med en full bærepose av l'oreal-produkter. Lykkerus for en fattig studine!) og kunne også ta online tester som gav deg noen kroner etterhvert, men det var ikke så mye... Jeg jobbet på Narvesen som student, var med i panel (mest for moro skyld) og satt også litt barnevakt. Studerte på blindern og hengte opp lapper på skolen, til studerende mødre, om de trengte litt barnefri for å lese/skrive oppgaver. Satt faktisk barnevakt for 50 kroner timer på blindern, trillet tur rundt på området mens mor var på lesesalen i tre fredelige timer... syv år siden nå. Mor var fornøyd og jeg var fornøyd. Fikk lest litt jeg også, og litt sol på fjeset.
Gjest Wei Wei Skrevet 24. november 2011 #11 Skrevet 24. november 2011 Jeg forstod ikke helt denne, kan du forklare nærmere hva det går ut på? =) altså siden du lenket til Dette er inmeldingsside for en pannel som mange andre. Ved registrering oppgir jeg epost adressen som jeg vil få tilsendt undersøkelseslinken til (kan komme flere ganger i uka), alder, om jeg røyker, om jeg eier en bil, om jeg har barn, om jeg er vegetarianer osv. Disse svarene brukes for å filtrere om jeg passer til målgruppen. Det er jo det jeg ikke likte med andre nettsider -- at du blir filtrert mens du allerede svarer på undersøkelser. Så du kan ha brukt en del til for bare å finne ut at "desverre, du passer ikke inn i målgruppen". De vanligste undersøkeser kan gjelde røykeavveningsprodukter, vurdering av utseende på embalasjen til nye produkter (f.eks Toro supper), mening om bruk av takstmann vs. megler for å sette boligverdien (kom i dag), vurdering av det visuelle og conseptuelle innholdet i videoreklamer (inneholder en video eller lydfil), osv. Altså det er bare påminnelser om undersøkelser som kommer i eposten. Man kan hoppe over noen hvis man vil.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #12 Skrevet 27. november 2011 Foretrekker å tjene penger på jobben og ikke ved siden av. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå