Salt Skrevet 12. desember 2003 #1 Del Skrevet 12. desember 2003 Mye motstridende her...kan det å skylle tampongen ned i do forårsake at den tetter seg, eller er det helt ok? Noen påstår at det må du for all del ikke gjøre, mens andre igjen ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. desember 2003 #2 Del Skrevet 12. desember 2003 Nei, det gjør jeg ikke. Så lenge "faren" for at doen skal tette seg er der, så skyller jeg den ikke ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. desember 2003 #3 Del Skrevet 12. desember 2003 :o nei, er du gærn :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. desember 2003 #4 Del Skrevet 12. desember 2003 Nei, absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. desember 2003 #5 Del Skrevet 12. desember 2003 Jo det gjør jeg. Skulle ikke tro at en liten tampong tetter doen mer enn en ordentlig omgang med dopapir. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2003 #6 Del Skrevet 12. desember 2003 Nei, tamponger og bind er den vanligste årsaken til tette doer Iflg min rørlegger venn. Han spør alltid har du skylt ned noe du ikke burde? Og får alltid til svar: Ikke som jeg vet. Lite flaut når han peller tamponeg ol ut av knekken på røret da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2003 #7 Del Skrevet 12. desember 2003 Jo det gjør jeg. Skulle ikke tro at en liten tampong tetter doen mer enn en ordentlig omgang med dopapir. Jennifer Dopapir løser seg opp i vann det gjør ikke tamponger av bommull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. desember 2003 #8 Del Skrevet 12. desember 2003 Skulle ikke tro at en liten tampong tetter doen mer enn en ordentlig omgang med dopapir. Jennifer OVERALT i verden hvor man er, står det advarseler om dette. Kan det være noen tvil da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. desember 2003 #9 Del Skrevet 12. desember 2003 Nope, det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 12. desember 2003 #10 Del Skrevet 12. desember 2003 Noen ganger - men som regel ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. desember 2003 #11 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg gjør det :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. desember 2003 #12 Del Skrevet 12. desember 2003 OVERALT i verden hvor man er, står det advarseler om dette. Kan det være noen tvil da :blunke: Jeg har fortsatt til gode at doen min blir tett i allefall, og det har blitt kastet maaaange tamponger i den. Svaret er altså: Ja er fortsatt i tvil... :blunke: Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. desember 2003 #13 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg gjør det :oops: Alle sammen: (ups, det er visst kun deg og meg Arwen) Velkommen til de anonyme vi som kaster tamponger i do! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. desember 2003 #14 Del Skrevet 12. desember 2003 Svaret er altså: Ja er fortsatt i tvil... :blunke: Jennifer Det er bra du er en tviler da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 12. desember 2003 #15 Del Skrevet 12. desember 2003 Bruker ikke tamponger, så jeg gjør ikke det. Men jeg må si jeg synes det er helt utrolig at folk gjør det! Det står jo som en annen sa advarsler om det overalt. Og man vil vel helst ikke risikere at doen blir tett?! Folk kaster visst de utroligste ting i do har jeg hørt (ikke bare tamponger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2003 #16 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har fortsatt til gode at doen min blir tett i allefall, og det har blitt kastet maaaange tamponger i den. Svaret er altså: Ja er fortsatt i tvil... :blunke: Jennifer Selv om doen din ikke blir tett kan tampongen skape store problemer for renseanlegget. De må ofte stanses og renses for tamponger og ol som er havnet i systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. desember 2003 #17 Del Skrevet 12. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 12. desember 2003 #18 Del Skrevet 12. desember 2003 nei det gjør jeg aldri. røra kan faktisk tette seg... ps!jeg tror på julenissen oxo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. desember 2003 #19 Del Skrevet 12. desember 2003 Huff, har fortrengt dette helt til nå, men kanskje jeg skal slutte, får dårlig samvittighet nå. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 12. desember 2003 #20 Del Skrevet 12. desember 2003 Hva er det med jen og do, kanskje de har en slags synbiose :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå