AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Er det noen flinke frisør eller hårfargedamer her som kan hjelpe meg? Jeg farget nettopp håret i den fargen jeg vanligvis pleier å bruke. Det er en ganske kald blond farge. Og det har gått fint helt til nå. Håret mitt har blitt helt blått. Ikke blåskjær, men knall blått. Det må jo være noe galt med denne fargen?? Uansett. Hva slags farge kan jeg bruke til å dekke over. Jeg har virkelig ikke lyst til å farge håre veldig mørkt. Kan askeblondt gå eller blir det for kald farge? Eller burde man gå for noe rødere? Grunnen til at jeg farget håret nå er fordi jeg skulle se fresh ut til et arrangement imorgen. Så det her haster litt, må få dekt over det igjen iløpet av kvelden Og ikke si noe om at jeg er dum som ikke går til frisør osv, slik det er nå så har jeg ikke råd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Ingen? Jeg trenger egenetlig bare hjelp til finne ut hvilken farge som dekker over midlertidig, også får jeg komme meg til frisøt når jeg har penger igjen.
Karolineb Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 prøv en askeblond, mørke blond farge? er det knall blått eller svakt blått?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 blek håret ditt... blekfarge... også kjøper du fargen du ønsker. så enkelt. Husk ¨å gå ut med sjal da.
Greengrass Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 For all del, IKKE blek håret ditt -da kan du ende opp med grønt hår. Du kan prøve å kjøpe en gylden farge, for forhåpentligvis å dempe ned blåfargen din. Eller troppe opp hos en frisør i morra tidlig... 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 TS her. Sitter å googler som faen nå, og har vel kommet frem til at askeblond mest sannsynlig vil gjøre vondt værre. Det ser ut til at blåfargen demper seg litt nå som håret tørker, men det er fortsatt sølv/blått. Lurer på om jeg bare skal prøve med sånn gul-shampoo. Er det noen som vet om det fungerer?
Gjest SnowLeopard Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Ta en tur til frisør i kveld eller i morgen? 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #8 Skrevet 18. november 2011 For all del, IKKE blek håret ditt -da kan du ende opp med grønt hår. Du kan prøve å kjøpe en gylden farge, for forhåpentligvis å dempe ned blåfargen din. Eller troppe opp hos en frisør i morra tidlig... Haha, nei. Skal ikke bleke det. Jeg har farget håret en del opp gjennom åra og veit liksom hvordan man får grønt hår osv Dessuten så får jeg gummihår av bleking.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #9 Skrevet 18. november 2011 Jeg tror jeg avblåser krisa. Når jeg kom ut av dusjen var det knallblått over hele, men nå som det har tørka har det blitt mer sølvaktig og det kan jeg leve med. Også går det vel ut etterhvert, også får jeg bruke shampoo med gulskjær imens. 1
Niennas Skrevet 18. november 2011 #10 Skrevet 18. november 2011 Ring en frisørsalong (de i kjøpesentre burde fortsatt være åpen?) og hør hva de foreslår. Kanskje de i tillegg har noen lærlinger? Da blir det billigere for deg, de får en utfordring, og du vet at du blir tatt godt vare på 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #11 Skrevet 18. november 2011 Ts her igjen! Fikk på meg lua og kom meg til kjøpesenteret istad. Fikk kjøpt meg en toning, gyllen honningblond eller noe. Og vet dere, jeg tror håret er reddet Takk for hjelp! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå