AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Jeg bor i kollektiv og har blitt litt betatt av en jeg bor med. Vi har en god tone og jeg vurderer å prøve meg. Men det vil jo bli veldig flaut om han avviser meg, og vi må fortsette å bo sammen til kontrakten går ut om et halvt år. Eller hvis det går bra i starten og så skjærer seg. Og det er kanskje ikke så lurt å styre med noen du bor med uansett... Det kan virke som at dette er ment til å gå dårlig, samtidig har jeg jo litt lyst til å prøve meg nå som jeg for en gangs skyld føler at jeg "tør" (er jente og pleier ikke sjekke gutter). Er det noen som har erfaringer eller råd?
eva-80 Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 ja, for all del, hvorfor du ikke skulle prøve deg? selvfølgelig er det med i pakken at du kan få et nei, men hva så? kanskje litt flaut i første uka, men livet går jo videre... og hvis du får ja? da blir du fornød tenker jeg du kan jo allids prøve deg frem litt forsiktig først for å finne ut om sjansene...
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Jeg bor i kollektiv og har blitt litt betatt av en jeg bor med. Vi har en god tone og jeg vurderer å prøve meg. Men det vil jo bli veldig flaut om han avviser meg, og vi må fortsette å bo sammen til kontrakten går ut om et halvt år. Eller hvis det går bra i starten og så skjærer seg. Og det er kanskje ikke så lurt å styre med noen du bor med uansett... Det kan virke som at dette er ment til å gå dårlig, samtidig har jeg jo litt lyst til å prøve meg nå som jeg for en gangs skyld føler at jeg "tør" (er jente og pleier ikke sjekke gutter). Er det noen som har erfaringer eller råd? Det går an å flørte og prøve seg litt, uten å gi altfor mye Et smil et hint her og der, kanskje rett og slett si at han er en flott fyr så ser du hva han gjør videre... trenger jo ikke å lette hele hjertet ditt og si alt på en gang... Ellers vil jeg bare si: go for it! Ikke la sånne praktiske ting stoppe deg.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Det går an å flørte og prøve seg litt, uten å gi altfor mye Et smil et hint her og der, kanskje rett og slett si at han er en flott fyr så ser du hva han gjør videre... trenger jo ikke å lette hele hjertet ditt og si alt på en gang... Ellers vil jeg bare si: go for it! Ikke la sånne praktiske ting stoppe deg. Hmm, ja, problemet er at alle i kollektivet har et veldig nært forhold. Lange klemmer, å si ting som "glad i deg" og sånt er allerede normalen, dermed blir det vanskelig å hinte uten å røpe for mye. Det var en gang jeg sov sammen med denne gutten, og da holdt han rundt meg og jeg holdt hånden hans. Kanskje jeg skal prøve å få til noe sånt igjen, for da følte jeg at vi hadde en connection som gikk litt utover vennskap. Uansett, takk for svar begge to! Skal se hva jeg får til og holde dere oppdatert - TS
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 I går endte vi opp med å sove i samme seng etter en kveld på byen med dansing, småflørting og klemming. Når vi la oss var vi mer eller mindre edru. Vi lå i skje, holdt rundt hverandre, han strøk meg over håret osv. Jeg tenkte å benytte sjansen og ga han dermed et lite kyss på munnen. Da bare fjernet han seg og ga meg en lang klem og kysset meg på hodet isteden. Hvordan i all verden skal jeg tolke dette da? Han virket ikke avvisende etter det, han fortsatte å holde rundt meg og holdt hånda mi og sånn. Men han returnerte jo ikke kysset heller, føler meg skikkelig flau nå. - TS
Gjest shirelle Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Been there, done that Ville ikke tolka så mye..
agg Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 Det kan jo hende han tenker akkurat det samme som deg, med at dette vil bli flaut om det ikke skulle fungere osv.. Dermed er han ikke avvisende, men tar heller ikke initiativ. En mulighet?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #9 Skrevet 27. november 2011 Kanskje han er gay. Tja, det er jo alltids en mulighet. Dog ikke så sannsynlig. Det kan jo hende han tenker akkurat det samme som deg, med at dette vil bli flaut om det ikke skulle fungere osv.. Dermed er han ikke avvisende, men tar heller ikke initiativ. En mulighet? Det kan være. Men nå har jo jeg tatt initativ ved å kysse han, så da burde han vel enten spille med eller la det ligge? Jeg føler meg jo dust nå, vil liksom ikke prøve igjen før han gir noen håndfaste hint. Altså, vi er fortsatt på kose og klemmestadiet, men jeg kommer ikke til å prøve å kysse han igjen med mindre han gir meg en grunn til å tro at han ønsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå