Gå til innhold

Menn;

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du burde seriøst få hodet ut av ræven blikket bort fra speilet - og heller se på det som virkelig betyr noe i livet. Det er en hel verden av opplevelser og nytelse der ute, og du går glipp av det i dette sekund.

Jeg tror jeg har de fleste oppegående menn med meg når jeg sier at en allerede flott, slank kvinne som står foran speilet og pirker på hver minste lille detalj som ikke passer helt inn i Hollywoodidealet, er sånn cirka det minst sexy som finnes. Du er kvinne, du har lår, du er ment å ha lår. Nå - nyt det at du er ung og flott og kvinnelig, før du vet ordet av det er de beste årene forbi og du lurer på hvorfor i all verden du kastet bort tiden på å ønske deg lårene til Irina Shayk i stedet for å være lykkelig i ditt eget skinn.

I en perfekt verden er det slik ja. Jeg står ikke foran speilet 24/7, og jeg viser ingen dårlig selvtillit utad. Men jeg for meg selv vil mye heller ha lårene til Irina Shayk enn de jeg har nå, både for meg selv og pga jeg ikke vil at min fremtidige mann skal ha et sidesprang med ei som har den ultimate kroppen, da kan heller jeg få den :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en perfekt verden er det slik ja. Jeg står ikke foran speilet 24/7, og jeg viser ingen dårlig selvtillit utad. Men jeg for meg selv vil mye heller ha lårene til Irina Shayk enn de jeg har nå, både for meg selv og pga jeg ikke vil at min fremtidige mann skal ha et sidesprang med ei som har den ultimate kroppen, da kan heller jeg få den :)

Man må ikke leve i en perfekt verden for å bli komfortabel og trygg i sin egen kropp, det er noe alle kan gjøre, men det krever trening og hardt arbeid.

Og hvorfor i all verden er du villig til å ta til takke med en mann som er i stand til å svike deg for en dame som har tynnere lår, når det finnes så mange oppegående, karaktersterke menn med integritet der ute? Det høres ut som en tragisk skjebne for meg.

Tro meg, det er ikke "den ultimate kroppen" som kommer til å gi deg et vellykket samliv med en mann. Kjærlighet er dypere og mer komplekst enn som så, heldigvis.

Lykke til, du kommer til å trenge det. Det høres ut som du har et slitsomt liv i vente.

• Liker 4
Skrevet

Store lår? Eh.. hæ? Turn-on den jenta der ja. Slank og freidig ;-)

-Domino

• Liker 1
Skrevet

Hvis du finner deg en mann som er utro, holder han ikke på sånn pga hvordan du ser ut... Uansett hvordan du ser ut.

• Liker 3
Gjest snoopy_93
Skrevet

Det der er da ikke feite lår! I så fall har jeg virkelig store lår.

Pen figur.

Skrevet

Om en person har en slik kropp og går enda mer ned i vekt, ville jeg bitchslappet vedkommede for å ha ødelagt en fantastisk fin kropp.

• Liker 5
Skrevet

Too chubby på den nederste delen av kroppen....

Går ikke an å slanke bort hoftebein. Den damen er veldig slank og har ikke mye fett, man kan ikke si at noen er chubby på grunnlag av beinbygning og muskler.

Skrevet

Om en person har en slik kropp og går enda mer ned i vekt, ville jeg bitchslappet vedkommede for å ha ødelagt en fantastisk fin kropp.

Men du synes ikke at hun har for mye hår nedentil da? ;)

Skrevet

Hvordan vet du hvilken kroppstype din fremtidige mann kommer til å synes er ultimat?

Skrevet

Spurte forresten ikke etter jenters meninger, da jeg vet at alle "normale" jenter vil svare at hun har små og fine lår pga at de selv har like lår og vet at de aldri kommer til å få mindre.

???

Hun har kjempefin kropp! Hva skulle du øsnke mer som mann? Lårene hennes er da helt fine, samme med resten av kroppen! Og joda, jeg ville gjerne hatt den kroppen selv!

Hva er galt med det? kan ikke si at jeg ønsker meg mindre lår, eller mindre lår enn henne heller. Dette er tilnærmet den perfekte kvinnekroppen i mine øyne. Hun har akkurat perfekte lår.

Og hvordan ser du ut selv? Er du perfekt?

Skrevet

har hun store lår? hva slags briller har du på deg?

Sånne briller som gjør at folk får store lår, tydeligvis :gjeiper:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Sånne briller som gjør at folk får store lår, tydeligvis :gjeiper:

Hihi morsom du :fnise:

Skrevet

Men du synes ikke at hun har for mye hår nedentil da? ;)

Nei. Det ser ut som det er høvelig frisert, da spesielt kjønnsleppene - og slik slipper jeg unna det.

Skrevet

Hold de klåfingra hendene dine unna... MIN!!!

Hahah, Yme :fnise: Jeg har fått litt sansen for deg ;)

Du får satse på at Mr Santa Clause oppfyller ønsket ditt. For du har vel vært snill gutt i år?

Skrevet

Tviler på at julenissen kommer til å sende meg flotte fødehofter til jul... Han liker ikke at jeg utagerer sånn, og bryr seg ikkeno om at det er fordi jeg er forferdelig understimulert... Hadde han tenkt seg om, hadde han jo forstått at jeg hadde blitt veldig stimulert, og mer avballansert, om jeg fikk denne flotte figuren til jul! :lur:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Tviler på at julenissen kommer til å sende meg flotte fødehofter til jul... Han liker ikke at jeg utagerer sånn, og bryr seg ikkeno om at det er fordi jeg er forferdelig understimulert... Hadde han tenkt seg om, hadde han jo forstått at jeg hadde blitt veldig stimulert, og mer avballansert, om jeg fikk denne flotte figuren til jul! :lur:

Æsj ikke kall det fødehofter daa. Kvinner er ingen fødemaskin.

Skrevet

Men de er jo lagd sånn fordi det er meninga at dere skal føde, og de er deilige... Da er det jo deilige fødehofter!

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Men de er jo lagd sånn fordi det er meninga at dere skal føde, og de er deilige... Da er det jo deilige fødehofter!

menneh...

Skrevet

Når jeg ser etter, må jeg si at jeg faktisk er utstyrt med usedvanlig deilige fødehofter selv... Nå fikk jeg litt selvtillitsboost her :lur:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...