Lutetium 71 Skrevet 22. november 2011 #81 Skrevet 22. november 2011 Vi mannfolka sikler på mye mer enn du tror, og det trenger ikke være tynt. Tynt sikkel? 1
Cho Kon It Skrevet 22. november 2011 #82 Skrevet 22. november 2011 With all due respect, nå er det hverken ditt synspunkt eller sikkel jeg er ute etter heller da Synspunktet mitt skal du få free of fucking charge uansett.
Lutetium 71 Skrevet 22. november 2011 #83 Skrevet 22. november 2011 Synspunktet mitt skal du få free of fucking charge uansett. TS er selvsagt interessert i ekte mannesikkel!
Shantee Skrevet 22. november 2011 #84 Skrevet 22. november 2011 Jeg ville ha k.... henne om jeg var en mann! Og store lår?? NEI! Selv om jeg har litt mindre selv har hun ikke STORE lår. Hjelpes..
Lutetium 71 Skrevet 22. november 2011 #85 Skrevet 22. november 2011 Skøyteløpere har store lår. Det går ca en skihopper i hvert.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #86 Skrevet 22. november 2011 Synspunktet mitt skal du få free of fucking charge uansett. Kan ikke forvente noe annet fra en som ikke skjønner begrepet "Til menn". Selvfølgelig er det et fritt forum, men jeg personlig hadde ikke sett poenget i å kommentere og komme med spydige kommentarer på et emne der mine meninger ikke vil bli tatt i betraktning uansett. Men for all del, bare skriv du! ) Nei, sier ikke hun har sumo-bryter lår heller, men hun har større en det som er "vanlig", og større enn det som er skjønnhetsidealet/det "fineste" nå om dagen. Dere kan ikke mene seriøst at hun har finere lår enn Irina Shayk?
Gjest Illiya Skrevet 22. november 2011 #87 Skrevet 22. november 2011 (endret) Kan ikke forvente noe annet fra en som ikke skjønner begrepet "Til menn". Selvfølgelig er det et fritt forum, men jeg personlig hadde ikke sett poenget i å kommentere og komme med spydige kommentarer på et emne der mine meninger ikke vil bli tatt i betraktning uansett. Men for all del, bare skriv du! ) Nei, sier ikke hun har sumo-bryter lår heller, men hun har større en det som er "vanlig", og større enn det som er skjønnhetsidealet/det "fineste" nå om dagen. Dere kan ikke mene seriøst at hun har finere lår enn Irina Shayk? Jo, hun første var mye mer sexy enn Irina Shayk. Også når det gjelder lår. Mye mer sexy former på hun første i forhold til Irina! Men nå er jo jeg dame da, men likevel ser jeg jo hva som er pent og sexy! Synes ikke hun første har større lår enn det som er vanlig, hun var bare sexy og fin i mine øyne. Endret 22. november 2011 av Illiya
Cho Kon It Skrevet 23. november 2011 #88 Skrevet 23. november 2011 Kan ikke forvente noe annet fra en som ikke skjønner begrepet "Til menn". Selvfølgelig er det et fritt forum, men jeg personlig hadde ikke sett poenget i å kommentere og komme med spydige kommentarer på et emne der mine meninger ikke vil bli tatt i betraktning uansett. Men for all del, bare skriv du! ) Nei, sier ikke hun har sumo-bryter lår heller, men hun har større en det som er "vanlig", og større enn det som er skjønnhetsidealet/det "fineste" nå om dagen. Dere kan ikke mene seriøst at hun har finere lår enn Irina Shayk? For det første er det ikke bare menn som er interessert i damer. Men kan vel ikke forvente annet fra en som lager en tråd som dette. Det at du kaller mine kommentarer spydige, tar jeg ikke som annet enn en dårlig reaksjon på det jeg sa i min siste post. Det var ikke ment som en spydig kommentar, det var min ærlige mening, fremlagt på en brutal måte siden du fremstår "noe" generaliserende.
I Grosny Skrevet 23. november 2011 #89 Skrevet 23. november 2011 Skøyteløpere har store lår. Det går ca en skihopper i hvert. Anni Friesinger http://www.google.com/search?q=anni+friesinger&hl=en&client=safari&rls=en&prmd=imvnso&source=lnms&tbm=isch&ei=jrrMTv2VEpPN4QT2xf1c&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CAwQ_AUoAQ&biw=1104&bih=684
I Grosny Skrevet 23. november 2011 #90 Skrevet 23. november 2011 Både Irina,og Benedicte har vakre lår, selv om de ikke er like imponerende som Anni Friesinger , Marit Bjørgen og Kim Clijsters http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=425345&page=2 Nå er det forresten isdansing på Eurosport Sjekk Jessica Dube !!!!! http://www.google.com/search?q=jessica+dube&hl=en&client=safari&rls=en&prmd=imvnso&source=lnms&tbm=isch&ei=Rb7MTombFcza4QS6yZRd&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CAwQ_AUoAQ&biw=1104&bih=684
Lutetium 71 Skrevet 23. november 2011 #91 Skrevet 23. november 2011 Anni Friesinger http://www.google.com/search?q=anni+friesinger&hl=en&client=safari&rls=en&prmd=imvnso&source=lnms&tbm=isch&ei=jrrMTv2VEpPN4QT2xf1c&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CAwQ_AUoAQ&biw=1104&bih=684 Ok, I'll take that back!
Nieve Skrevet 23. november 2011 #92 Skrevet 23. november 2011 Av og til så lurer jeg på hvorfor jeg henger på KG...det er jo tydelig at mange av de som henger her er freaks med hodet oppi rumpa... for en idiotisk tråd...likevel svarer jeg...huff.. *oppgitt* 1
Lutetium 71 Skrevet 23. november 2011 #93 Skrevet 23. november 2011 *Venter spent på svaret til Nieve*
Nieve Skrevet 23. november 2011 #96 Skrevet 23. november 2011 Etter å ha fulgt med på x antall tråder på KG så har jeg heldigvis det inntrykket av at de fleste damer og menn er rimelig oppegående, men får inntrykket mitt slengt rett tilbake hvor det "tydeligvis" hører hjemme i slike tråder som dette... ( ) Jeg er et 80-tallsbarn, og er oppvokst med at kroppsfiksering ikke hører hjemme her hos oss...Jeg er tydeligvis både feit og har sinnsykt store lår, og jeg tenker bare" WTF???!!!" (et uttrykk jeg forøvrig har lært av ungdommen). Er jeg blitt lurt, eller? Heldigvis har jeg levd i min oppfatning av verden såpass lenge at jeg tror det skal mye til for å rikke den noe særlig, hjernevasking er nå engang hjernevasking, og salmiak har fungert i alle år. Så jeg sier bare: Flott dame, fantastiske lår og SHUT THE F*** UP, IDOTER som mener det motsatte. Æsj. Tankegangen deres er motbydelig. Håper mora deres gir dere ris på rævva, for det fortjener dere.
Nieve Skrevet 23. november 2011 #97 Skrevet 23. november 2011 Og GUUUD det føltes godt å få det ut!!! 1
Gjest Wanted Skrevet 23. november 2011 #98 Skrevet 23. november 2011 Hvis noen menn ikke tenner på den kroppen, så er alt håp ute. 2
Lutetium 71 Skrevet 23. november 2011 #99 Skrevet 23. november 2011 Etter å ha fulgt med på x antall tråder på KG så har jeg heldigvis det inntrykket av at de fleste damer og menn er rimelig oppegående, men får inntrykket mitt slengt rett tilbake hvor det "tydeligvis" hører hjemme i slike tråder som dette... ( ) Jeg er et 80-tallsbarn, og er oppvokst med at kroppsfiksering ikke hører hjemme her hos oss...Jeg er tydeligvis både feit og har sinnsykt store lår, og jeg tenker bare" WTF???!!!" (et uttrykk jeg forøvrig har lært av ungdommen). Er jeg blitt lurt, eller? Heldigvis har jeg levd i min oppfatning av verden såpass lenge at jeg tror det skal mye til for å rikke den noe særlig, hjernevasking er nå engang hjernevasking, og salmiak har fungert i alle år. Så jeg sier bare: Flott dame, fantastiske lår og SHUT THE F*** UP, IDOTER som mener det motsatte. Æsj. Tankegangen deres er motbydelig. Håper mora deres gir dere ris på rævva, for det fortjener dere. Jeg er også ett 80-tallsbarn, og jeg tror vi tenker ganske likt om dette her sånn. Og GUUUD det føltes godt å få det ut!!!
andrea90 Skrevet 24. november 2011 #100 Skrevet 24. november 2011 Synes hun er veldig deilig og sexy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå