Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på dette med LO innboforsikring. Hvis man skal ha noe på forsikringen er det jo 3000 kr i egenandel, men så har jeg hørt noe om at samboere, som begge er LO medlemmer slipper denne egenandelen? Eller må man være gift?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Regner med det er LO favør det er snakk om?

Dette står tydelig på LO favørs hjemmesider, under fanen "egenandel":

Er det to eller flere personer i husstanden som har LOfavør Kollektiv hjemforsikring, bortfaller egenandelen bortsett fra ved naturskade og rettshjelp

Det står ikke her at man må være gift.

Mulig det er utdypet videre under fanen "vilkår".

Endret av Spinell
Gjest anonym2233
Skrevet

Jeg bare lurer på dette med LO innboforsikring. Hvis man skal ha noe på forsikringen er det jo 3000 kr i egenandel, men så har jeg hørt noe om at samboere, som begge er LO medlemmer slipper denne egenandelen? Eller må man være gift?

Hei Envy,

Egenandelen er på 3000 kr, selve forsikringen din er "topp forsikring- altså uten noen begrensninger på fast sum".

Egenandelen faller bort da det er flere i husstanden som er LO- medlemmer. Det betyr da om det er samboern din som f.eks også er en LO medlem og bor under samme adresse. Da innboforsikringen gjelder på den adresse som er registrert på deg. :)

Skrevet

Hei Envy,

Egenandelen er på 3000 kr, selve forsikringen din er "topp forsikring- altså uten noen begrensninger på fast sum".

Egenandelen faller bort da det er flere i husstanden som er LO- medlemmer. Det betyr da om det er samboern din som f.eks også er en LO medlem og bor under samme adresse. Da innboforsikringen gjelder på den adresse som er registrert på deg. :)

Så flott! :) Det er kjekt å vite, om man plutselig skulle ha bruk for det. Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...