bølla Skrevet 18. november 2011 #1 Del Skrevet 18. november 2011 KAn noen anbefale en god nettside hvor jeg kan få kjøpt ekte UGGs. Skjønner det er mye fake ute og går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 18. november 2011 #2 Del Skrevet 18. november 2011 Brandos.no selger vel UGGS, og det er i hvertfall en seriøs nettbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 18. november 2011 #3 Del Skrevet 18. november 2011 De siste uggsene jeg kjøpte, kjøpte jeg fra victoriasecret.com:) Blir sendt med ups og tar ca. 3 dager før de er på døren. Det er veldig rimelig også, siden du kjøper fra USA, og må betale noe ekstra i toll, men det er billigere enn å kjøpe fra norge. Forøvrig kan du sjekke hvilke nettsider og butikker som selger ekte uggs på hjemmesiden til ugg australia, da de har en liste der over alle forhandlere. (Det går foresten også ann å bestille derfra). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cheerpuusn Skrevet 18. november 2011 #4 Del Skrevet 18. november 2011 De siste uggsene jeg kjøpte, kjøpte jeg fra victoriasecret.com:) Blir sendt med ups og tar ca. 3 dager før de er på døren. Det er veldig rimelig også, siden du kjøper fra USA, og må betale noe ekstra i toll, men det er billigere enn å kjøpe fra norge. Forøvrig kan du sjekke hvilke nettsider og butikker som selger ekte uggs på hjemmesiden til ugg australia, da de har en liste der over alle forhandlere. (Det går foresten også ann å bestille derfra). Hvor mye betalte du til sammen for skoene? må du betale moms? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå