AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Jeg er normalt sett glad i mat og flink til å variere kostholdet og spise masse grønnsaker og annen sunn mat. Men nå er jeg fryktelig matlei. Ingenting smaker godt og jeg tyner i meg et lite knekkebrød til frokost/lunsj for å døyve sulten og for å ikke svime av pga matmangel. Det er litt som om den eneste maten du får tak i er de tingene du absolutt ikke liker, men så må du presse det i deg likevel fordi du ikke vil sulte ihjel. Sånn har jeg hatt det i noen dager nå, og det ser ikke ut til å endre seg med det første. Jeg spiser nok mat (tvangsfôrer meg selv omtrent) til at jeg ikke akkurat sulter, men det blir lite variert, lite grønnsaker osv. Jeg har et helt lass med kg til overs på kroppen, så det er heller ingen fare for at jeg skal bli for tynn. Den eneste maten jeg faktisk har lyst på er junkfood. Som pizza fra byens beste pizzasted eller burger fra Burger King. Men det er jo ikke direkte sunne alternativer, så jeg ser ikke noe poeng i å spise slikt. Dessuten koster det for mye. Det jeg lurer på er: Hvor lenge kan man gå på denne måten før det begynner å bli en helsefare? Jeg tipper jeg får i meg rundt 1000 kalorier om dagen. Det er jo altfor lite, men for en periode går det vel greit? Jeg satser på at jeg får tilbake matlysten uten at det blir behov for å oppsøke lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå